{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.290 visninger | Oprettet:

JØ A
JØ A
Tilmeldt:
28. dec 2005
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Regler for US trailer {{forumTopicSubject}}

Er der nogle der kender reglerne for kørsel med US-trailer? Ved selvfølgelig godt de ikke kan indregistreres, men er det lovligt at køre med dem med f.eks. en advarselstrekant bagpå som langsomtkørende køretøj`??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Regler for US trailer
  • #1   12. mar 2006 Jeg har selv haft undersøgt det, og det er på ingen måde lovligt at køre med US trailer, uanset om du kun køre 30 km. i timen med trekant, du må fakrisk kun bruge den til at have båden stående på, og køre med den på privat grund...

  • #2   13. mar 2006 ja her er de lærde jo så uenige.. jeg mener godt du må trække med en us trailer, så længe du har trekant og lygtebom på, men det jeg fik at vide, er at man ikke må bruge sit anhængertræk, men der imod en slads redskabs kopling. De kan sagtens være kombineret i anhængertrækket. Din bil skal også stadig være godkendt til at må trække vægten.

  • #3   16. mar 2006 Faktisk så må du gerne køre med traileren bag efter bilen, bare du har trekanten på, og ikke kører over de famøse 30 km/t. Det er der ikke noget ulovligt i.

    Nu sidder der mange og vil til at svare at det er ulovligt, men, som der bliver spurgt, er det ikke ulovligt.

    Der skal en båd på for at det ikke er tilladt mere, nogle herlige regler smiley



  • #4   28. mar 2006 us trailer
    Det er ikke tilladt a køre med us trailer,heller ikke med en traktor da det ikke relatere til landbrugs redskaber,det skal siges at betjenten er emsig hvis de deler bøder ud .
    men reglen er enkel der er ingen bøjning af reglen,ref en kammarat hos rigsfærdslen


Kommentér på:
Regler for US trailer

Annonce