{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.399 visninger | Oprettet:

Henrik M
Henrik M
Tilmeldt:
5. mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Papirer på bådtrailer {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har lige købt en 450 kg bådtrailer.
Traileren står uden plader og tidligere ejer har hverken papirer eller registreringsattest på traileren.
Han har kun brugt den som ophalervogn.

Kan man skaffe sådanne papirer og hvad skal der til/ fremgangsmåden for at man kan få plader på sådan en trailer.

Der er typeskilt og stelnummer på traileren.

På forhånd tak
Henrik M.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Papirer på bådtrailer
  • #1   15. feb 2014 Måske - det kommer an på flere ting.
    Hvis den tidligere har været indregistreret i DK, så kan det lade sig gøre.
    Hvis det er en danskproduceret (eks. Brenderup), så kan det nok også lade sig gøre.
    Hvis den har en dansk typegodkendelse, så kan det måske lade sig gøre.

    Hvis det er en udenlandsk trailer, så bliver det sværere, grænsende til umuligt.


  • #2   15. feb 2014 Og hvis den er stjålet . Er det heldigvis helt umuligt. Jeg tror en del af de trailere der sælges uden papirer er , bådtrailere som er stjålet.

  • Ole j
    Ole j Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 5
    #3   15. feb 2014 Hej , jeg havde en trailer med plader på men uden regisreringsattest, men det lykkedes mig at få fat i en kopi af attesten, efter forhandling med skat.

    mvh Ole


  • #4   15. feb 2014 Michael b, den havde jeg ikke tænkt på - men du har desværre nok ret i at en del af trailerne uden papirer kan være stålet smiley
    Men ville stelnummer så ikke være fjernet?


  • #5   15. feb 2014 Tjo måske. Vil forøvrigt lige sige at jeg jo intet ved om trådstarters trailer.

  • Henrik M
    Henrik M Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   15. feb 2014 Hej igen.

    Stelnummeret er tjekket ved politiet og de kunne sige at den ikke var registreret i deres database.
    Så håber da ikke den er stjålet.

    Det er en Brenderup trailer - kan man så bare tage fat i fabrikken og få nogle papirer på den?

    Henrik


  • #7   15. feb 2014 Jep, tag fat i Brenderup og se om de ikke kan hjælpe med typegodkendelsen.

  • #8   15. feb 2014 Når du har tjekket ved policen har du gjort det rigtige smiley
    skriver du lige hvad udfaldet bliver ,af samtalen med brenderup..


  • #9   15. feb 2014 Man kan også kontakte en synshal, de kan fortælle om den tidligere har været indregistreret, ud fra stelnummeret....

  • #10   16. feb 2014 Brenderup kan finde frem til den, har selv prøvet det, de er meget hjælpsom, det er jo også kvalitets trailer de har at gøre med, lidt dyrer, men man får mere kvalitet fra dem.
    Mvh. Kurt. smiley


Kommentér på:
Papirer på bådtrailer

Annonce