{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.579 visninger | Oprettet:

Hvilken båd skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg skal have mig en båd. Spørgsmålet er bare hvilken.
Mine ønsker er:
Udenbords Moter EFI min. 70 HK
plads til min. 5 personer.
Gernesove plads til 2-3 personer men ikke afgørende.
Så skal der være trailer, kaleche osv. med.
Pris omkring 50-100.000 kr
Hva kan jeg få for de penge?

Hilsen Jacob


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken båd skal jeg vælge?
  • #1   28. jul 2014 Lyder nu meget realistisk, men bliver hverken en ny båd eller motor til de penge smiley

  • #3   28. jul 2014 Claus den du henviser til er uden trailer og så er det en bæliner..

    Men Jacob med de beløb du skriver burde det sagtens kunne findes.. Og hvis ikke den rigtige er der nu så vent til vinter der kommer flere til salg og de er billigere der smiley


  • #4   28. jul 2014 Uenig med Clause.
    Køb en med udenbordsmotor! Hvis du ikke har større viden om både, så er det ALT for dyrt med en indebordsmotor.

    Og nyere udenbordsmotor (2003+) er lige så lydsvage, hvis ikke mere, som indebordsmotor. Og også mere økonomiske!


  • Felix  F
    Felix F Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 2 Emner: 5 Svar: 17
  • #7   29. jul 2014 Tak for de svar der er kommet allerede.
    Jeg er selv mekaniker så jeg kan godt skrue lidt motor hvis det er ,man jeg hælder helt klart til en udenbords motor.
    Jeg har set mange det skriver at de har skiftet manifold på indenbords motorer, hvad skal man regne med levetiden er på et manifold? Jeg er klar over det kan variere men er
    der en tommelfinger regel?


  • #8   29. jul 2014 Det kommer da helt an på om det er en fast ligger eller med saltvands køling eller ferskvand og om man for den skyllet ordentligt igennem efter brug..

    Jeg har haft 6 både med indenbords maskiner og har været meget glad for dem.! Og har du ferskvands køling på holder de ihvertfald i din tid.. Ihvertfald med tærring..


Kommentér på:
Hvilken båd skal jeg vælge?

Annonce