{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

tea j
tea j
Tilmeldt:
26. dec 2011
Følger: 1 Både: 1 Emner: 5 Svar: 21

særskilt påhængsmotorforsikring {{forumTopicSubject}}

Ja, Jeg er lige idag blevet ringet op af mit (troede jeg) forsikringsselskab pantaenius. De vil ikke kasko forsikre min båd med min nyindkøbte påhængsmotor (mercury 50hk) da værdien af motoren, overstiger båden værdi ..

Hvad er den nu af? damen i telefonen kunne ikke forklare mig hvad fanden jeg så skulle stille op, andet end at købe en gammel motor igen.-ikke en mulighed!

hvad gør i andre?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  særskilt påhængsmotorforsikring
  • #1   28. jul 2014 prøv tursejleren
    andet forsikrings selskab


  • #2   28. jul 2014 Ja det har jeg også tænkt mig. Nu kan jeg så ligge her og grue over min båd der ikke er tyveriforsikret! det er bare dårlig stil. Jeg tror jeg sover i den resten af ugen -.- Heldigvis fandt jeg et andet der ville, men kunne kun bestille forsikringen online, så nu står den stakkels båd helt uden kasko, hele natten! Utroligt uproffesionelt firma, de pantaenius!

  • #3   29. jul 2014 Meld dig ind i SSK og få rabat på forsikringen hos tryg .
    Min Thundercraft er kasko forsikret eder for 120.000 og det koster 6.000 om året
    og der er ingen problemer hvis man får en skade OG så er du forsikret HELE året


  • #4   29. jul 2014 Præmien er vel som alt andet forsikring baseret på risiko for skade/tyveri og værdien af det forsikrede. Hvad værdi opgav du da du forsikrede båden? Sikkert indkøbsprisen som nok var lavere end din nye båd.

    Når du så opgraderer båden til over 2x original værdi er det vel rimeligt din forsikringspræmie også justeres - ellers ville du jo kun få erstatning udfra din oprindeligt opgivne værdi.

    Sagde damen at hun ikke vil forsikre din båd eller at du skulle nytegne en forsikring med højere værdi pga den dyre motor? Sagde hun det første er det nok tid at finde et nyt selskab, sagde hun det sidste viste hun sund forretningssans og tænker OGSÅ på de kunder der loyalt indbetaler præmien der svarer til værdien af deres både og dermed kommer til at betale en "overpris" når/hvis Radoslav og Jannick kommer forbi med den polske kassevogn...


  • #5   29. jul 2014 Båden opgav jeg til 15000 kr. Motoren selvfølgelig til nypris som er 53490 kr. Hun sagde de ikke ville kasko den.

  • #6   29. jul 2014 Prøv et andet selskab og opgiv totalprisen til 70kg først. Så kan du jo bagefter dele den ud hvis de spørger



  • #7   30. jul 2014 tea.J har du slet ikke læst hvad jeg skrev til dig ??????



  • #8   30. jul 2014 Jo jeg har læst hvad du skrev?

  • #9   31. jul 2014 ok


Kommentér på:
særskilt påhængsmotorforsikring

Annonce