{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.025 visninger | Oprettet:

Vandsjov med vandscooter? {{forumTopicSubject}}

Hej båd entusiaster.

Jeg er på udkig efter en vandscooter, da jeg bor omkring 2 kilometer fra Limfjorden.
Ved den strand vi vil benytte maskinen, er der en 100 meter lang badebro, så at komme af og på vandscooteren, ser jeg ikke som et problem.
Men, mine sønner vil selvfølgelig gerne udøve vandsport såsom at stå på vandski eller tube.
Min ældste søn er 16 år gammel, tæt på 2 meter høj og vejer 90 kg.

Vil en forholdsvis kraftig vandscooter kunne trække ham på vandski såsom disse jeg har linket nedenfor? smiley

http://www.dba.dk/vandscooter-seadoo-rxp-so/id-1008981434/
http://www.dba.dk/yamaha-vx-deluxe-1000-ccm/id-1007993170/


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandsjov med vandscooter?
  • #1   26. jul 2014 De kan sagtens trække ham. Men ville gå efter noget 3 personers vandscooter da de ligger bedre i vandet ved vandsport kontra en 2. Som seadoo er du linker til.

  • #2   26. jul 2014 Vil Yamahaen kunne trække ham bedre? Den har trods alt "kun" 110 hk?

  • #4   26. jul 2014 Tak Brian, jeg regner også med at det er mig der skal kører vandscooteren, og ikke mine børn. Kan du anbefale de vandscootere jeg har linket? Eller skal jeg kigge i en anden retning?

  • #6   26. jul 2014 Mener du at RXP kræver mere arbejde, såsom dårlig kvalitet?

  • #8   26. jul 2014 Hej Brian, jeg kan godt se hvorfor du spekulere smiley

    Mit sidste og eneste indlæg herinde var omkring import af båd fra udlandet.
    Jeg havde kontakt med en såkaldt "forhandler" i England, og vores familie var parat til at tage afsted for at hente vores nye båd.

    Inden vi tog afsted, ringede jeg en sidste gang til forhandleren og han afviste fuldkommen vores aftalte pris, og at han i det hele taget havde den båd vi var interesseret i.
    Da vi indså at vi nok ikke ville få den båd vi gerne ville have, gav vi op og bestemte os for at købe en til næste år.
    Nu er vi så blevet mere overbevist om at en vandscooter er det ideelle for os da, vi primært bare vil dyrke vandsport.


  • #10   26. jul 2014 Jeg behøver nu ikke "overbevise" mig selv, men det kunne da være.

Kommentér på:
Vandsjov med vandscooter?

Annonce