{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Søren K
Søren K
Tilmeldt:
27. dec 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Spørgsmål ang. forsikring. {{forumTopicSubject}}

Er ved at se på båd, så tænkt lidt på forsikring,(skal selvfølgelig have ringet) , hvad går de efter?, Har set på en 19 fod kabine monteret med en 40 hk alder ? købspris ca 35000 kr
Et bud på hvad sådan en kaskoforsikring kan koste? smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. forsikring.
  • #1   30. nov 2009 Det er svært at sige. Kommer an på mange ting. Din alder, din adresse, hvor båden ligger. Min ligger i en stor havn i Kbh, og jeg skal gi 3-4000 kr om året. Kan ikke huske selvrisikoen.
    Der er kun en vej frem...ring rundt til de forskellige selskaber og hør smiley


  • #2   30. nov 2009 Det kommer an på mange ting, anvendelse, hastighed den kan sejle, din alder, din bopæl osv.

    Jeg giver 13.000 for min RIB, men det er med en carterforsikring så den kan lejes ud og jeg kan sejle med betalende gæster.


  • #3   30. nov 2009 fik et bud på 10kg kasko. for min lille speedbåd..spurgte om hun var sinds svag i bolden

  • #5   30. nov 2009 dansk tur sejler forsikrer til fine penge.

  • Søren K
    Søren K Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   30. nov 2009 Tak for alle svarerne. Har snakket med codan, jeg fik svaret detkan ikke betale sig, min 10000 kr, men fortalte at en ansvar koster 200 kr årlig
    kan det virkelig passe?? ( at findes noget der er billigt smiley )

    Mvh
    Søren


  • #7   1. dec 2009 Der er også muligheden for at melde sig ind i Jysk småbådsklub www.j-s-k.dk og så tegne en forsikring igennem dem. Jeg betaler selv under 2000,- om året for en båd med en værdi på ca 60.000,-.

    MVH frank


  • #8   3. dec 2009 Hej Ralph. hvad mener du med ALL-Risk dækning? At de betaler uanset hvordan skaden er sket oder was?

  • #9   3. dec 2009 Da jeg skulle forsikre min båd, Tema Marinen, fik jeg et tilbud på 3800 kasko årligt. med en selv risiko på 4000 kr. forsikret for 26.000,- Altså ville jeg næsten have betalt båden i forsikringer efter 6 år.

    Men det har nok også en del med min alder at gøre, selvom jeg har sejlet siden jeg var knægt og været instruktør. Så griner man lidt når man ser den helt grønne familie far med sin nye Bayliner på havnen og ved at den er forsikret til samme pris som min lille båd.


Kommentér på:
Spørgsmål ang. forsikring.

Annonce