{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.023 visninger | Oprettet:

Ballast tank.... {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg søger sådan nogle ballasttanke som man fylder vand i, de eller den skal bruges når vi står på board.
Båden er nemlig ikke helt tung nok når vi kun er 2 ude og sejle,..
Det jeg søger ser sådan her ud: (link fjernet)
Men fragten er rimelig dyr, så måske nogle har et link, til det helt rigtige sted?

På forhånd tak Henrik


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ballast tank....
  • #1   25. jan 2010 Hej henrik

    Jeg har lige bestilt i Usa på www.boardstop.com de sender med UPS så vidt jeg ved så ikke noget med lange ventetider hos postdk's told.

    Men jeg har sendt tingene til en bekendt, hvor det hele bliver samlet og pakket om til en kasse og så sendt afsted, da vi er 3 der shopper lidt ind til foråret, så ved ikke hvad deres fragt priser er internationalt. Men ellers ved jeg Jan hos tempotrading har fly-high fatsacks. Priserne er dog ret høje i EU og DK.

    Jeg har lige bestilt 3 stk incl pumpe, ialt 400kg


  • #2   25. jan 2010 Jeg har lige bestilt herfra : http://www.onlyinboards.com
    Det er rimeligt billigt, en fat sack på 172kg, en pumpe, Spejl og arm til tower, og flagholder også til tower. for 400 dollar, men han vender lige tilbage til mig, med pris på fragt...


  • #3   25. jan 2010 Nicolas

    Du må da gerne melde tilbage næste gang i shopper, for hvis det er muligt, har jeg nemlig stadig nogle ting jeg skal have købt...


  • #4   26. jan 2010 Henrik

    Jeg skal nok have dig i tankerne næste gang, jeg regner med at shoppe lidt igen til foråret inden søsætning, så skal nok lige sige til.

    Priserne på Fly-High er stort set ens overalt, jeg tror de bliver dikteret af forhandleren. Hvor sejler du henne?


  • #5   26. jan 2010 Nicolas

    Jeg bor i Randers, og sejler primært i Hobro i Mariagerfjord. sejler dog også i Randers men det er mest hyggeture, da der ikke er så meget plads til at wake og lege med tube..
    Men har båden på trailer hele året, så er ikke så begrænset...
    Hvor sejler du?


  • #6   26. jan 2010 er ved at bygge tank min seadoo også. men alle dem jeg kan finde på nettet har nogen mål, som ikke rigtig passer til vandski brønden på min. så har kigget på bløde vandtanke som man bruge i sejl/motorbåde for de er jo beregnet til at have vand i og de koster under det halve og der er studser og i.

Kommentér på:
Ballast tank....

Annonce