{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.480 visninger | Oprettet:

er min båd planende? {{forumTopicSubject}}

hej med jer. er der nogen der kan fortælle mig om jeg har en planende båd, og om det er ok at sætte en 40hk johnson motor på?. har tænkt mig at lave motorbrønd sammen med en tværsgående bænk, men høre gerne fra folk der har ide`r til indretning af båden som skal være med styrpult. mvh. Bent


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  er min båd planende?
  • #1   31. jan 2010 Ja det er den, ret meget endda så der skal kort til smiley

  • #2   31. jan 2010 ok, tak for det DR.var lidt i tvivl, for sejlede sidste sommer med en gammel 20 hk evinrude, og den kunne slet ikke trække den ud af vandet, så glæder mig til at forsøge med 40hk johnson.

  • #3   31. jan 2010 Grunden til jeg skriver "ret meget endda" er fordi den er så fladbundet så skroget er helt sikkert planene med mulighed for høj fart.

    Du tænker på om den kan komme i plan med din motor, det vil den osse kunne medmindre båden er MEGET kraftig bygget.
    Hvis den er almindelig tror jeg godt du kan trække badering og hvis den er let osse vandski (med lidt besvær i starten).


  • #4   1. feb 2010 tror den er meget kraftig bygget, ihvertfald utrolg tung efter størelsen. tidliger ejer sagde den vejede godt 300kg.

  • #5   3. feb 2010 Så skal du nok ikke regne med vandski men den skal nok kunne plane smiley

Kommentér på:
er min båd planende?

Annonce