{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.916 visninger | Oprettet:

Syn af tysk trailer uden navn? {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en båd med en tysk bådtrailer som jeg skal ha synet i DK.. Nu har jeg nærlæst de tyske papirer, og kan ikke finde noget navn/mærke på traileren.. Der stå heller intet brugbart på trailerens typeskilte (så vidt jeg kan se med mit tyske...)...Alle andre data som, maxlast, tørvægt, længde, dæktype, tidligere ejer, dato for afmelding osv. står på papirene. Kan det blivet et problem, at der ikke er noget navn, eller er det meget normalt i tyskland.?
mvh.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Syn af tysk trailer uden navn?
  • Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #1   3. maj 2010 Ring eller kør ned forbi din lokale synsmand. De plejer at være meget behjælpelige med svar på sådanne spørgsmål.

  • #2   3. maj 2010 Traileren kan godt ha et mærkeligt navn, eller slet ikke noget, da det er lovligt at bygge sin egen trailer i Tyskland, og derefter få den typegodkendt.
    Hvis du har et papir, hvor der står "betriebserlaubnis" på er det intet problem.
    Alfa og omega er at du kan finde et stelnummer på den. Og det skal svare til det der står på "betriebserlaubnis", eller typegodkendelsen.
    Normalt er stelnummeret hugget ind i den omkring næsehjulet, eller stjerten.


  • #3   3. maj 2010 Jeg har stået i præcis samme situation. Min trailer havde heller ikke noget navn, så de skrev bare Rahn som mærke. Men du kan godt få synet den uden navn, men de ser helst at der findes et navn.

  • #4   3. maj 2010 ups glemte lige at fortælle at det ikke er alle tyske trailer der har hvide markeringslys på den foreste del af traileren, og det skal de have i DK. Så det fik jeg en mekanikker til at fikse på 1 time.

  • #5   3. maj 2010 hvad koster afgiften ca på en tysk trailer ??

  • #6   4. maj 2010 Jeg giver 290 kr om året for plader. Men en tysk trailer skal bare omregistreres og have dansk nr. plade. Det vil sige syn og 510 kr for nr. pladen ca.

  • #7   4. maj 2010 gir 116kr året for min tysker

Kommentér på:
Syn af tysk trailer uden navn?

Annonce