{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.215 visninger | Oprettet:

theWSU .
theWSU .
Tilmeldt:
27. jul 2008
Både: 3 Emner: 39 Svar: 217

Salgspris for lille projekt båd?? {{forumTopicSubject}}

Ville høre hvad folk tror jeg kan få for en lille projekt speedbåd uden motor.

Den er 13 fod, bagenden er skåret af, da den var rådden. Nyt træ og glasfibre følger med. Så skal der nyt plexiglas i forrude. Den kunne godt trænge til en gang maling, men ser ikke slem ud. Kun det med bagenden kan måske afskrække folk.

Jeg har en ide om de 5-8k . Men jeg har heller ikke meget erfaring indenfor både.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Salgspris for lille projekt båd??
  • #1   14. jun 2010 13 som er skåret over tror du er langt over det du vil blive budt

  • #2   15. jun 2010 Hvis det er den gule i din profil vil jeg skyde den til 1000,-

    Der er meget arbejde i den før den er sejlklar. Det skader jo ikke at sætte den til det du syntes/tror den er værd, om ikke andet får du bare en flabet kommentar fra en der er blevet stødt over prisen.


  • #3   15. jun 2010 hvis det er uden motor og trailer så skal du ikke regne med meget mere en MAX 1500 hvis den i det hele taget kan sælges

  • #4   15. jun 2010 Hvis du lavede den færdigt og fik den malet, vil du MÅSKE kunne få 8000,-

    Uden bagende kan du indrykke en annonce i dba under "kan afhentes uden beregning"

    Det er kun det medfølgende glasfiber der er noget værd!

    MVH Frank


  • #5   15. jun 2010 hvis nogen vil gi 5000 kr for den så vær sød at klappe hans fører hund og gi den en kiks.

  • #6   15. jun 2010 GOOOD ONE Henriette!

  • DMD !
    DMD ! Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 26 Svar: 63
    #7   17. jun 2010 den er intet værd som de andre skriver, uden mortor så kan du sætte den i den blå til "kan afhentes uden beregning" som frank skriver og så tage noget for glasfiber og træ. Har selv fået forærende en båd der ligner din, i din profil, der var dog næsten intet glasfiber arbejde så at forlange penge for en såen båd, det er hvad jeg vil kalde umuligt!


Kommentér på:
Salgspris for lille projekt båd??

Annonce