{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.535 visninger | Oprettet:

Salg af båd {{forumTopicSubject}}

Hej sejlerfolk.
Vi står og skal sælge vores båd fordi vi gerne vil konventere til større båd.
Men jeg undre mig lidt over flg:

Der er ikke mange som viser interesse for vores båd (ja jeg kan jo ikke undre mig så meget) Men krisen har nok sin del af skylden men er markedet virkelig så skræmt?

Hvordan prissætter man sin båd? Der findes jo ikke en internet side som dirkete kan prissætte en båd efter markedet. (man kan jo prøve at finde tilsvarende på dba men syntes stadig ikke det giver nogen retning på en rigtig pris)

Hvad gør i andre? I må meget gerne se på min båd i profilen og evt. smide en bemærkning til hvad denne burde koste på det danske marked anno 2010.
Mvh Martin


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Salg af båd
  • #1   28. jun 2010 Tjekkede lige din annonce - det er en god ide at lægge dine fine billeder over på din annonce. Personligt tjekker jeg selv kun annoncer med billeder.


  • #2   29. jun 2010 ville også være muligt at en forhandler ville tage den i bytte, for det er ikke nemt for tiden at sælge til privat mand

  • #3   29. jun 2010 Hvis du vil sælge her og nu er prisen den alt afgørende, hvis der ingen interesse har været ved 145.000 jamen så sæt den længere ned i pris.
    Og som jørgen siger så få sat billeder i din annonce, ellers sælger du ingen ting..


  • #4   29. jun 2010 Din pris er for høj og der er ingen billeder. Den skal annonceres i dba og mindst et andet sted mere.

  • #5   29. jun 2010 Det med billederne er jeg helt klar over, men har købt ny computer og har ikke fået lagt billederne over endnu. (dog er båden til salg både på dba gul og gratis qxl MED billeder)
    Anders, hvad baserer du din udtalelse på når du skriver den er for dyr? Ja jeg ved godt båden ikke er solgt MEN, se disse både og sammenlign med min og fortæl mig så hvorfor min er for dyr.
    http://www.dba.dk/bayliner-192-classic-135hk/id-65059267/ Uden trailer og ikke synderlig køn.(ikke 1952)
    http://www.dba.dk/bayliner-1952-motorbaad-aarg/id-67004720/ Uden trailer 3 år ældre ergo ikke modificeret board.
    http://www.dba.dk/bayliner-1952-capi-c/id-66235940/ 8 år ældre ingen trailer ja se selv.

    Men tak for jeres indput gode indput. smiley


  • #6   29. jun 2010 martin H jeg hved ikke om din pris er rigtig eller ej men husk på de både du linker til er heller ikke solgt ergo deres priser kan også være for høj ..

    når jeg ser din båd er der en pris i mit hoved der siger 135K men har ikke noget grundlag andet end min rigtig mange timers kiggen på dvs bådmarkert sider.


  • #7   29. jun 2010 Hej John, jeg giver dig helt ret, men det var det som jeg kunne finde men det bekræfter mig også i at det er svært at prissætte en båd, man kan tænke på hvad man selv gav og så trække krisen samt afskrivning fra men ja 135000 kan være ligeså rigtigt. smiley
    Mvh Martin


Kommentér på:
Salg af båd

Annonce