{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

Frontrude til trifoil. {{forumTopicSubject}}

Så har jeg fået anskaffet mig min første båd. Det er en Trifoil 70 DE Lux. Den har stået ude i mange år og ikke været på vandet. Frontruden er blevet matteret på grund af solen med tiden og ville høre om der var nogen der vidste om dette problem kunne løses eller om det krævede en udskiftning. Har hørt om nogen som havde fået ridser i deres rude og de havde brugt slipol og så kunne man se igennem igen. Ved ikke lige om den holder men kom med et tip eller et godt råd. På forhånd tak. Og ja jeg skal nok sætte billeder ind snarest.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Frontrude til trifoil.
  • #1   22. jul 2010 det er uv-lyset der skader den med tiden... du skal have fat i noget nyt polykarbonat

  • Bo A
    Bo A Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 6
    #2   23. jul 2010 Hej Kim,
    Tillykke med din Trifoil 70 de luxe. Ja, vi må se nogle billeder.
    Jeg har en båd som din og der manglede vindspejlet helt, da jeg købte den, så jeg mangler også alu-listerne. ( er på jagt efter nogle )
    Som nævnt af Steffen, er der nok ingen anden udvej end at lave en ny af noget polycarbonat.
    Acrylplast er selvfølgelig også en mulighed og langt billigere, men ikke så solidt og langt mindre modstandsdygtigt overfor UV-stråling.
    Jeg er næsten sikker på, at det originale vindspejl er lavet af acrylplast. Derfor UV-skaderne.

    Mvh Bo


  • #3   10. sep 2010 Kan man skaffe et nyt vindspejl og hvis man kan hvor så

Kommentér på:
Frontrude til trifoil.

Annonce