{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.513 visninger | Oprettet:

Salg af Bayliner 3055 fra 1993 {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige ejer af en Bayliner 3055 fra 1993.
Og søger en pris den kan sælges for.
Selve bunden, og AL glasfiber er pænt, uden revner huller ridser osv.
Kaleschen står vist til udskiftning.
Rundsiddegruppen på sunbridge mangler, og der skal enten nyt i til 13000 kr, eller laves noget alternativt. Lige pt bruger vi siddehynder, og det virker altså fint nok.
Der er stjålet, powertrim, instrumentering, vandhane i køkken, vandvarmer, og pumpe til vandet.
Toilettet er skiftet ud med et porta potti, pga kloak forhold, da båden er brugt som sommerhus.
Kabinen er pæn, og komplet, incl alle xtrapuder, borde osv.
Båden var sidst startet op i 2006, men den havde problemer med gearet, det bliv så pillet af, og hul bag i båden blev midlertidigt lukket med en metalplade, og glasfiber så båden stadigvæk kunne flyde.
Problemet med gearet er løst, og ikke så stort, for det var gumme mellem skrue, og aksel der var mør, så propel ikke kunne dreje optimalt.
Der mangler den yderste transsum
Og så har motoren ikke været startet i 4 år.
Hvad kan jeg få for det??
Der skal enten bruges 20000 kr på renovering af motor, eller renoveret til 30-40K, gear virker.
Båden kan PT sejles med påhængsmotor, fuld styrbar fra styrepult, med nyt geargas kabler, og nyt rat med komplet styrekabler, orig haves, så det kan laves om til orig styring på 2 timer. Men den kan sejle nu med påhængsmotor til dem der kan nøjes med, lige som jeg har gjort.
Thomas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Salg af Bayliner 3055 fra 1993
  • #1   17. aug 2010 smid da lige nogle billeder op af den

  • #2   17. aug 2010 Syntes du skal prøve at smide den op her og se hvad folk byder - Gerne en masse billeder som hvor man kan sen alle fejlene ...

    Men du må da have en pris du regner med at få for den ?


  • #3   17. aug 2010 Har ikke billeder liggende af den, men den er pæn.
    Thomas


  • #4   18. aug 2010 så er det ikke så nemt:) du må ud og skyde nogle billeder:)

  • #5   18. aug 2010 Tror du bliver ked af prisen til den stand, men laver du de små ting, med at sætte drev på igen, og få lavet de småting, kan du få meget mere for skibet, , Det vil være ærligt at miste så meget, når det e rsom du selv siger små ting der skal laves, Den aktuele køber vil ikke kunen tag den ud og mærke hvordan den sejle og ligger i vandet osv. det betyder meget i salg, at motor også er 100% ok,....

    Har du tænkt over at lave den først og så fyre den afsted??

    mvh
    sini


  • #6   18. aug 2010 Både og, men når det nu ikke er til at sælge noget nu, vil jeg ikke bruge penge på den, for ikke at få den solgt, måske var der en der kunne selv, eller vil have diesel motor i den, så er det jo helt galt hvis jeg laver den der ligger i.
    Eller man vil sætte sit eget præg på den, køber man jo ikke en dyr flot en, og så smider det væk, der lige er lavet.
    Det er jo også en sjælden udbudt båd, med stort rumindhold. så prisen er nok ikke SÅ lille igen.
    Thomas


  • #7   18. aug 2010 Et bud ville være omkring 80.000-100.000, hvis den er i den stand som du beskriver den.

  • #8   18. aug 2010 Ok, jeg var oppe i 150000 kr, så er der 50000 kr til at lave for, og resten kan kan så spare op til 250-300000 kr.
    T


  • #9   18. aug 2010 puha tror heller ikke du får den solgt til 150,000
    der er alligevel en del der skal laves. og skal du have en til det løber det alt for hurtigt.
    men en 80-90 stykker tror jeg.
    der er jo efterhånden så mange billige både tilsalg og de bliver ikke solgt.


  • #10   19. aug 2010 Tja, jeg ved ikke, den har jo bare en god størrelse i bredden, i forhold til 2655, og 2855, men men men, så siger jeg tak, og bruger den videre.
    Thomas


  • John M
    John M Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 18
    #11   19. aug 2010 Med alt det du skriver der mangler og så en motor renovering tror jeg mere der skal bruges 100.000 og ikke 50.000 kr. dertil kommer der rigtig meget arbejde, det er svært nok at sælge gode både i øjeblikket ihvertfald hvis du vil have fuld pris for den.

Kommentér på:
Salg af Bayliner 3055 fra 1993

Annonce