{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  nu skal båden males, men med hvad?
  • #2   18. aug 2010 hvis du har mulighed for det så få den sprøjtemalet i hvert fald. at rulle den bliver aldrig 100% min er blevet rullet og idag ville man nok ønske at man lige have givet lidt for at få den sprøjtet så den havde været helt smooth istedet

  • #3   18. aug 2010 schmidt: Jeg har spartlet den, måske ligner det ikk på billederne, men der er så glat som den skal være

  • #4   18. aug 2010 hva skal der bruges for at sprøjtemale?

  • #5   18. aug 2010 en kompressor en vandudskiller og en sprøjtpistol, og noget maling og fortynder og hærder:)
    evt give den et ordentlig lag sprøjtspartel, det tager alle mindre ujævnheder så den fremstår perfekt når den får maling, det er så træls at den er blevet malt og man kan se at forarbejdtet ikke er gjort godt nok.
    bare mine 10 cent:)


  • #6   18. aug 2010 hmm hva skal den der vandudskiller bruges til?

  • #7   18. aug 2010 kompressoren giver kondens eftersom luften varmes op. ellers kommer der små vandbobler i lakken og det er ikke kønt:) kan købes ve biltema og lign til en 200kr.

  • #9   18. aug 2010 du kan sikkert få en aotolakerer til at skaffe polyuretanmaling billigere end det polybest af hempels. du kunne evt sprøjte den med topcoat istedet, men har ingen ide om hvordan det er at sprøjtemale med
    tror jeg ville prøve at høre en autolakerer ad hvad han skal have for at male den, hvis du først skal ud og købe alt udstyret og resultatet er bedre kan pengene måske være givet rigtig godt ud


  • #10   18. aug 2010 du kan sikkert få en aotolakerer til at skaffe polyuretanmaling billigere end det polybest af hempels. du kunne evt sprøjte den med topcoat istedet, men har ingen ide om hvordan det er at sprøjtemale med
    tror jeg ville prøve at høre en autolakerer ad hvad han skal have for at male den, hvis du først skal ud og købe alt udstyret og resultatet er bedre kan pengene måske være givet rigtig godt ud


  • #11   19. aug 2010 jeg brugte esbjerg maskin emalje som er en polyuretanmaling, men meget billigere en hempel

  • #12   19. aug 2010 Med al respect.. jeg rullede min camoline med alm. topcoat.. billigt, nemt og holdbart.. og jeg var ganske tilfreds med resultatet...

    Prøv at vurdere, hvor meget tid du vil bruge på det,, et budget og hvilke resultat du går efter...

    Du kan se min camoline projekt i mit galleri, hvis du vil se resultatet..


Kommentér på:
nu skal båden males, men med hvad?

Annonce