{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  KALECHE symaskine..??
  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 21
    #1   23. okt 2010 Helt ærligt, hvis du ikke engang har indblik i hvilken type maskine der skal til, og hvor man køber dem henne.

    Så er du nok ude på lidt dybt vand, hvis du regner med selv at lave kaleche smiley

    Jeg vil ikke lyde hånlig, men der er sku en grund til folk uddanner sig indtil flere år indenfor den branche.

    Men kan så røbe for dig, at maskinen er magen til sejlmagerens, og læder syersken´s maskiner, og de koster fra 10K brugt.

    Så det er nok billigere for dig bare at investere i den kaleche.. smiley



  • #2   23. okt 2010 Du kan bruge en ganske alm maskine, det gjorde vi med kalechen på vores shetland........ Du skal bare ha en go stærk nål...

  • #3   24. okt 2010 Morten D
    Det var sku ikke særlig positivt du ser på tingene...
    men det kunne jo godt væer at der var en der hade lidt mene forstand på
    symaskiner den jeg lige har, og kunde hjælpe med det..

    Dennis N.
    Det lyder godt.


  • #4   24. okt 2010 Vi vil også nok selv sy vores, vi har set på denne maskine

    (link fjernet)

    Den er kraftig, men husk kraftige nåle til det.


  • #5   24. okt 2010 har også bare syet på min med alm mindelig symaskine det gik fint

    hilsen jakob


  • #6   25. okt 2010 Mortn D:det kunne jo være der var nogen der godt kunne tænke sig at kaste sig ud i et sådan projekt ikke..... hvis nu man spurgte til hvordan og hvorledes ved skift af oliefilter, ville svaret så være: der er en grund til folk har en uddannelse som mekaniker, så det skal du nok ikke rode med.. . man kan hvad man vil, og der bliver spurgt pænt ik...

  • Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Svar: 21
    #7   25. okt 2010 Fair nok alle sammen.

    Jeg ville bare ikke forsøge mig med at lave en havnekaleche.

    Jeg har set sejlmageren knokle, og der skal sku ikke mange fejlmål, eller skæve syninger til, og så passer lortet ikke.

    At skifte olie er sku rimeligt simpelt, det kan man ikke just sige en camping kaleche er smiley

    Men god fornøjelse.


  • #8   25. okt 2010 Det er bare at gi sig go tid, og være omhyggelig med skabelonen, så skal man nok få sig et tilfredsstillende resultat...

  • #9   25. okt 2010 jeg har kik på en pfaff 545 og jeg tror at den bliver sådan en den skal laves på.

  • #10   26. okt 2010 jan. jeg takke. for der skal jo nok komme noget mere når jeg kommer i gang.
    dejlig med noget hjælp..



  • #11   26. jan 2015 Hej Tommy fik du syet en kaleche ??

Kommentér på:
KALECHE symaskine..??

Annonce