{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.677 visninger | Oprettet:

Problemer med bådmotor? {{forumTopicSubject}}

Jeg har den her yamaha 15 hk motor som køre ubeklageligt, når jeg starter den op herhjemme i en tønde går den rigtig fin i tomgang og hvis jeg sææter den i gear i tomgang køer den fint, og når så jeg sætter den i frigear står den fint i tomgang........MEN, når så jeg er ude at sejle, sejler måske en time og skal til at lægge til landbroen, så kan motoren godt gå ud når jeg bevæger håndtaget fra frem til bak, som om den ligepludselig ikk kan gå i tomgang????, hva sker der????? der står rigeligt høj i tomgang?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Problemer med bådmotor?
  • #2   16. apr 2011 Super nice svar, men kan du lige uddybe hva det her betyder:
    "Du må aldrig turne motoren med løshængende tændkabler, det kan ødelægge din tænding."

    Hmm.....fra min tænding er der 2 ledninger der bare hænder, de er ikk forbundet til noget, er det noget ala det du mener eller hvordsan?


  • #3   16. apr 2011 Idag har jeg vlret ude at sejle, den kørte fint, men kunne stadig ikk gå i tomgang selv om den stod meget højt skruet op i tomgang, så ligepludselig døde den som om den lige fik choker, kunne starte den igen, men den skulle have choker for at starte, og den var varm, hmmm kunne køre men kørte på en mærklig måde, stadig som om den havde choker på, men den var trykket ind, hva mon det nu er?

Kommentér på:
Problemer med bådmotor?

Annonce