{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Mads H
Mads H
Tilmeldt:
21. maj 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Sea doo RXP {{forumTopicSubject}}

Hej drenge.

Jeg er lidt ny inden for dette område, men har en kammi som har et par vandscootere.. Og det er jo kanont sjovt.. Har luret lidt på at købe et sådant stykke legetøj her til sommeren. Self skal jeg jo høre lidt om den nye 4takter RXP med 215hk.. Har set den koster 109.000 ved jet trade, og 90kilo for en lettere brugt. Nogle af jer erfarene som evt. kender til et sted de er billigere? Om det evt. kan betale sig at købe på ebay, hvilket jeg også har set er en del billigere. I får et link : http://cgi.ebay.de/Wahnsinn-SEA-DOO-RXP-mit-230PS-Nagelneuer-2006er_W0QQitemZ4641878317QQcategoryZ39317QQrdZ1QQcmdZViewItem

Det ville heller ik gøre noget at den er lettere brugt, helst en model mellem 2004 - 2006.. Hvis der er nogle der har deres til salg herinde, skal de da være velkomne til at skrive, så må vi se på sagen.

Håber på lidt hjælp fra profferne.

Mads


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sea doo RXP
  • #1   31. maj 2006 Hvorfor er det lige netop Sea-doo du vil have ? De er kendt for at gå i stykker hele tiden. Hvorfor ikke vælge for eksempel en kawasaki = (link fjernet) , de siges at kunne holde meget længere og det virker jo også logisk de er på samme kubik men forskellige HK og omdrejninger

  • #2   1. jun 2006 Kig lige på den blå avis, der var en lidt billigere end til salg. Det er den lækre grønne farve der er til salg. Kunne fandme også godt tænke mig sådan et monstre, men den er KUN bygget til fart ikke til små sving.

    Det tyder lidt på de har et problem med koblingen, men der findes gode manualer på nette til gør det selv manden.


    Men vil gerne prøve en tur, når du får købt en:)


Kommentér på:
Sea doo RXP

Annonce