{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.356 visninger | Oprettet:

mikkel r
mikkel r
Tilmeldt:
26. apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

begynder båd(speedbåd) {{forumTopicSubject}}

er helt ny indenfor det her og vil gerne ud og have en speedbåd, nu hvor det er ved at være sommer, men er lidt i tvivl om hvad jeg skal gå efter og hvor jeg får mest for pengene. har 20000 til rådighed, som jo ikke er det store, men har kigget på nogen forskellige både, men mange af dem har motorer helt tilbage fra 80'erne og ved ikke om det er for gammelt.. håber nogen kan hjælpe med nogen gode bud og lidt ekspert hjælp i, hvad jeg skal ud og kigge efter.. smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  begynder båd(speedbåd)
  • mikkel r
    mikkel r Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   29. apr 2011 så en motor fra 80'erne er ikke farlig at tage hvis man har rodet lidt med motor?

  • mikkel r
    mikkel r Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #3   29. apr 2011 og hvor mange heste skal der ca til at trække vandski?

  • #5   30. apr 2011 Jeg ville ikke købe en motor som var ældre end fra starten af 90'erne. At det så stadig ikke er en 4 takter, er måske bare godt. En 2 takter er mere simpel i sin opbygning. Du vil vel også hellere ud at sejle end at skrue i motor til sommer. :o)

  • mikkel r
    mikkel r Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #6   30. apr 2011 ja regner da med at sejle her om sommeren.. smiley

  • #7   30. apr 2011 Jeg tror sagtens du kan finde dig en god speedbåd til 20.000,-. Den bliver nok ikke ret meget større end 14-15 fod, men en båd i den str. med en 50 hk. kan sagtens trække vandski. Skal du have en båd på trailer er der ikke så mange penge tilbage til båden, medmindre du kan "nøjes" med en ikke-indreg. bådtrailer. Min første egen båd var en LM 10 med 30 hk, derefter en Labrador 143 først med en gammel 75 hk. siden en nyere 50 hk. Nu er jeg så rykket en tand op hvad motor angår... Held og lykke med båd-købet. Det er fedt at sejle speedbåd, og man behøver ikke bruge en formue for at det er sjovt. God sommer!

  • #8   30. apr 2011 Evt. kig på min annonce med selco´en...Den mangler kun gas/gear og en motor som kører supergodt og som godt kan trække vandski og er endnu nemmere at servicere smiley og der er trailer med osv...Og hvis du kun skal anskaffe dig gas/gear og teleflex til min er der jo også plads til nye vandski osv i budgettet smiley

  • mikkel r
    mikkel r Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #9   1. maj 2011 har kigget lidt på en båd, men har en lidt stor revne bag på båden, men vil det kunne "lappes" ordentligt, uden det går sådan istykker igen? og mange tak for de meget gode svar.. smiley

  • #10   2. maj 2011 Jeg har muligvis noget du kan bruge der skal kun males lidt men det skal der jo hvert år

Kommentér på:
begynder båd(speedbåd)

Annonce