{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.482 visninger | Oprettet:

Oliver S
Oliver S
Tilmeldt:
28. apr 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9

Reservedele til vandscooter (suzuki) {{forumTopicSubject}}

På nettet har jeg forgæves ledt efter reservedele til vand vandscooter af mærket Hison sea-jet. Skal bruge nogle følere til den, da den ikke kan starte når den er varm, indtil kører den som den skal, går hverken ud eller noget, men kan ikke starte hvis man først slukker den! Vil tro det er krumtapføleren.

Nogle der ved hvor jeg kan få fat i reservedele til sådan en maskine?

Det er en suzuki 155 hk 1400 ccm motor der ligger i den..


Oliver


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Reservedele til vandscooter (suzuki)
  • Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #1   3. maj 2011 http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4050

    Det er denne model. Det er en Hison og ikke seadoo


  • #2   3. maj 2011 Det er en svær en - Jeg du kan jo prøve at kontakte dem som laver maskinerne:

    http://hisonmarine.en.made-in-china.com/company-Jiujiang-Hison-Motor-Boat-Manufacturing-Co-Ltd-.html



  • #3   3. maj 2011 (link fjernet) - Der kan de også kontaktes

  • Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #4   3. maj 2011 Jeg har lige prøvet at skrive til det nederste link.
    Den første har jeg allerede skrevet til flere steder fra, dem modtager man ikke noget svar fra..

    Kan jo ikke passe man ikke kan få reservedele til dem. Om jeg så bare vidste motorkoden, så kunne suzuki i vejle måske hjælpe mig, men den kan jeg skam ikke finde..


  • Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #5   3. maj 2011 Kunne i teorien bare lade være at slukke den på vandet, problemet ligger bare i hvis jeg bliver smidt af og dødmandsknappen bliver taget, så er jeg strandet på vandet indtil den er kold, det er lidt surt ;o)

    Og de 155 hk der har ikke problemer med at smide mig af.....


  • #6   5. maj 2011 Motoren er ikke en suzuki eller noget der ligner det er bare et dæksel der er sat på min kammerat havde sådan og vi forhørte os ad over alt og det er bare en kina model over alle kina modeller og de er ikke til at få dele til smiley ved der er et sted på sjælland de sælger dem prøv og forhør dig hos dem smiley det er mit bedste skud smiley

    Og 155hk på den så skulle du prøve en seadoo xp med lidt mindre heste der kan du satme mærke dem i forhold til denne ;D

    Sorry hvis du tager dette som et lorte indlæg men, det hårde fact! hehe

    Men hvis du vil finde noget om den skal du søge på seajet da det er navnet på den og IKKE hison smiley


  • Oliver S
    Oliver S Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #7   5. maj 2011 Laleyenda.

    Jo, Mærket er Hison og modellen er Sea jet.. der er både instruktionsbog mm med.. og finder masser om dem på nettet under hison sea jet.

    Har ikke været ude på den endnu, men iflg. tidligere ejer skulle den være rmelig kraftig..

    Ved du hvilken forhandler på sjælland det er?


    - Oliver


  • #8   11. maj 2012 De kan bestilles ved at maile til dem. Med billede af din jet.

  • joe C
    joe C Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #9   11. feb 2013 hej... kan nogen hjælpe mig...? hvor sidder stelnummeret på en sea-jet 1400cc 155hk... jeg er ved at købe en men vil ik købe den hvis der ikke er stelnummer på og jeg kan ikke finde det... på forhånd tak

  • Ronnie J
    Ronnie J Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   23. aug 2016 Hej... nogle der ved hvor man kan bestille reservedele til hison... mangler det beslag der sidder hvor de 2drevaksler mødes.. mvh Ronnie

  • Fanar A
    Fanar A Tilmeldt:
    jun 2021

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   7. jun 2021 Hej .
    Fandt i ud hvor man kan skaffe dele til såden en hison


Kommentér på:
Reservedele til vandscooter (suzuki)

Annonce