{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  rep. af hul i båd-..????
  • #1   25. mar 2012 rep den med glasfiber det er rimelig nemt smiley

  • #2   25. mar 2012 hej martin den har været oppe og vende et par gange herinde på bg så du kan evt. lige søge lidt på forum også smiley

    Men ellers er det at skaffe noget glasfiber måtte, gerne 300 g/m og så polyester og hærder.

    det bedste er hvis du kan reparere på indersiden af båden, dette giver klart det bedste resulltat. så klipper du nogen stykker ud af glasfiber måtten på en 20-25 cm ( kvadratiske ). der hvor hullet er i båden sliber rundt om helt ned til det gamle glasfiber,, men sørg for at slibe groft, da fiberen hæfter bedre på grove end på glatte ting.

    så blander du polyester og hærder ( husk du kan har 15-20 min inden det er hærdet så der skal arbejdes lidt hurtigt ) så bygger du op lag for lag af glasfiber, vådt i vådt, og så gerne en 4-5 lag...

    når det så er hærdet en hel dags tid kan du slibe på det og giver det malng på indersiden og gel-coat på ydersiden og afslutte med maling yderst til sidst smiley

    håber det var til at forstå

    MVh
    Casper Nyland


  • #3   26. mar 2012 hva gør man så hvis man kun kan komme til at ligge i udefra og det skal blive plan med bunden eller siden

  • #4   26. mar 2012 Hvis du kun kan lave det udenfra kan det jo aldrig blive helt glat eftersom du skal bygge nogen lag oven på skaden for at gøre det ligeså stærkt smiley Så der er ikke så meget at gøre, desværre. Man kan vel i princippet lave det over et større område så man kan gradvist slibe ned for at få en mere jævn " stigning " på bulen, men det har jeg ikke lige selv forsøgt mig med smiley

    Mvh
    Casper Nyland


  • #5   26. mar 2012 Prøv lige at se dette link --> (link fjernet)

  • #6   29. mar 2012 Jem og Fix har noget GelCoat filler som kan laves direkte med glasfiber, jeg har lige lappet kølen på min med det. Det er fint at arbejde med og noget hurtigere idet man kan springe et trin over. ,
    Det er Loctite som lige har udviklet det så vidt jeg kan læse mig til.


Kommentér på:
rep. af hul i båd-..????

Annonce