{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Folie med grafik.
  • #1   19. nov 2012 Der hvor jeg var i lære lavede vi den slags ting, det er en folie der printes direkte på. Den kan arbejdes med under varme og er derfor nem at ligge uden folder og rynker, men man skal vide hvad man gør smiley jeg ville kontakte et af de firmaer der dækker taxaer i folier, de er eksperter til den slags

  • #2   20. nov 2012 PR-skilte.dk burde kunne klare det for dig smiley

  • #3   20. nov 2012 Hvis det er til din fede fjordracer så fortjener den da ikke at du bare lægger plastikfilm på ????? har du set de 2 af mine både ????? Jeg tror da helt klart at den ville komme til at se vild ud med True flames malet på og der er efterhånden flere den kan male disse flammer ellers kender jeg ham der har malet mine både.
    Men OKAY det er nok billigere med filmen ???
    MVH. Hasse


  • #4   20. nov 2012 Tak for indspark. Ja, det er jetbåden jeg har i tanken. Jeg maler selv med airbrush (og har malet motivet herunder) men der er alligevel langt fra en lille MC-tank til en hel båd, og en costum-lakering af en båd, er en ret bekostelig affære...

    profilbillede
  • #5   21. nov 2012 Ja selfølgelig KAN det være lidt dyrt hvis man ikke kender nogen men hvis du selv kan male med airbrush og det kan du jo ? for den tank ser da kanonfed ud og hvis du maler din båd såen så er du da SIKKE på at der kun findes den ENE og det er da vel det som det går ud på
    MVH. Hasse


  • #6   20. feb 2013 Hej Anders. Hvis du skal ha hjælp til folie print/grafik/layout... Så siger du bare til.. smiley

Kommentér på:
Folie med grafik.

Annonce