{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.728 visninger | Oprettet:

u M
u M
Tilmeldt:
11. feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Forsikring til vandscootere {{forumTopicSubject}}

Hej
Endelig kan man få forsikret sin vandscooter/jetski,- har i dag tegnet forsikring til min ny vandscooter, hos Ralf fra Bavaria, som har indgået samarbejde med et stort tysk selskab. Priserne er yderst fornuftige og frem for alt, det eneste forsikringsselskab, der tegner ansvar og kasko for os jetsejlere.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Forsikring til vandscootere
  • #1   11. feb 2013 hvad er det for en maskine

  • #2   12. feb 2013 Mine er forsikring hos Tryg, så det har længe kunne lade sig gøre.

    Emnet lyder i mine øjne mere som reklame for Ralf, da trådstarters profil først blev oprettet igår, 15 minutter inden vedkommende skrev dette indlæg.


  • #4   12. feb 2013 Vil ikke ligefrem sige, at jeg har forsikringer for en million hos dem. Men ringede for et par år siden og fremlagde sagen som den var og de vidste udmærket hvad jeg snakkede om. Og jeg har haft brug for dem, da jeg var så uheldig at miste et sæt RXT-Xere sidste år.

  • u M
    u M Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   12. feb 2013 Tak for velkomsten Rasmus og ja, jeg er ny her, Jeg har tidligere forsøgt at få forsikret min vandscooter seadoo rxt hos codan ,ærø. topdanmark, hvilket ikke var muligt, ej heller Tryg. Det er ikke Bavaria, der tegner, men et andet stort tysk selskab. Prisen for ansvar er ca 1300, men kontakt Ralf, for jeg har fået min far til at ordne de formelle ting.

  • #6   13. feb 2013 Come on.... Du opretter en bruger og lige med det samme, så laver du dette indlæg. Så er det da klart, at man tænker reklame.

  • #7   13. feb 2013 Inden man bliver alt for glad skulle man måske lige bruge 5 min på at søge herinde samt gogle rolf alias piraten og se om det virkelig er en person man vil betro sine forsikringer.
    Når det er sagt er det da dejligt at man endelig har mulighed for at tegne en ansvarsforsikring på sin jet. Gælder det også ældre maskiner end 2006??



Kommentér på:
Forsikring til vandscootere

Annonce