{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.324 visninger | Oprettet:

Garmin Transducer Hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hej Baadgalleri. smiley

Ved godt der er lavet flere 100 tråde om dette emne, men bliver bare ikke kloger og søger en der kan give mig det konkrette svar, da min båd skal i vandet fredag morgen smiley

jeg har været ude og købe sådan et fint ekkolod Garmin 500 C med hæk transducer.

Nu er mit spørgsmål så, jeg vil gerne montere den indvendig ( det er en sejlbåd vi snakker om ) kan det lade sig gøre, og hvordan, min sejlbåd har jo ikke et lige skrog, det vil sige jeg skal lave en form for kile for at få den til at side vanret eller hvordan ? eller skal den side udvendig bag på som beregnet eller kan man gøre noget smart.

Eller er vi ude i jeg skal indvistere i sådan en skrog gennemførings transducer ( 1000 kr ) smiley

Håber nogen kan hjælpe mig og give mig et godt svar smiley


Kommentarer på:  Garmin Transducer Hjælp :)
  • #1   1. maj 2013 Umiddelbart kan en hæktransducer ikke monteres indvendigt i skroget. Den er designet til udvendig montering og kan miste en del signal/styrke hvis den limes fast indvendigt.

  • #4   2. maj 2013 Hejsa. Tak for de fine svar. Tænker bare gør jeg det på den måde så kommer der jo en god afstand mellem transducer og skrog da den skal side vandret og skroget er skråt kan den så stadig godt skyde igennem.

Kommentér på:
Garmin Transducer Hjælp :)

Annonce