{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

Hjælp med hvilken båd jeg skal vælge {{forumTopicSubject}}

Hej kender i en lækker bådmodel som er 21 fod og det kan være alt fra en flipper 620 til en myra 21.
Bådmodellen skal have “køkken” altså kogeplade. Og en model som har en god sidde salon? Jeg er personlig helt vild med flipper 620 fordi den er så godt indrettet.

Jeg er ligeglad med HK, da båden skal bruges til tøffe og hygge

Håbe du kan hjælpe modeller nogle gode modeller. Jeg har et budget på 35000


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hjælp med hvilken båd jeg skal vælge
  • #1   6. jun 2019

    profilbillede
  • #2   7. jun 2019 Den DU bedst kan lide smiley

  • #3   7. jun 2019 Jamen jeg kender alle modeller, så ved ikke om jeg ikke kender den båd jeg bedst kan lide smiley

  • #5   8. jun 2019 Sorry det lidt kække svar..... men... vi kender jo ikke dine behov ang. personer der skal være, og indretning kan være lavet om af den der har båden.
    Så et MEGA svært spørgsmål som andre ikke har en jordisk chance for at svare på, der skal du nok have spurgt om sejl egenskaber og evt reservedele til den du gerne vil have, bare det at skaffe dele kan efterhånden være et kæmpe arbejde i sig selv, og bygge kvaliteten skal vel også tages med, samt hvor du vil sejle henne ( det sker det bliver lidt dårligt vejr lidt hurtigt ) silkeborg søerne, fjorde eller åbent hav ( og en båd til 35 ... ja så ligger der helt sikkert noget arbejde i det og alt der har med både at gøre ... DET KOSTER KASSEN )
    Men alt kan lade sig gøre ! og den der venter (leder) bliver belønnet på et tidspunkt, de findes derude de små guldkorn.
    Gå efter en som du kan lide, se så mange som overhoved muligt, tag billeder af dem alle og sæt dig/jer ned og find den der tikker flest bokse på din ønskeliste, det vil være det bedste du kan gøre for at få DIN BÅD.
    Håber du finder den ..... jagten på den man gerne vil have er faktisk ret fed/sjov, og belønningen ... ja det siger sig selv.... feeeeedt


  • #6   15. jun 2019 Tænker lidt som Jens og Kim, at 35 er et lavt budget - hvis du vil have en båd i god stand.
    Og det bliver hurtigt meget dyrt hvis det ikke er iorden.
    Mange vil ikke bruge ret mange penge på en båd, hvis det viser sig de ikke bruger den.
    Men jo dårligere båd du køber, jo mindre vil du få den brugt.
    Hvis du køber en dyrere og bedre båd, er pengene jo ikke tabt.
    - den er sikkert også nemmere at sælge igen.


  • #7   16. jun 2019 Jep..... man kan mega hurtigt spare sig ud i noget som ødelægger det hele...

Kommentér på:
Hjælp med hvilken båd jeg skal vælge

Annonce