{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.225 visninger | Oprettet:

Nicklas N
Nicklas N
Tilmeldt:
15. maj 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27

Trailer til vandscooter {{forumTopicSubject}}

Hej der ude!

Jeg har fået anskaffet mig en vandscooter, problemet med den er bare at den trailer som vandscooteren står på, er der hverken plader eller papier på, og jeg tvivler derfor på at den kan blive indregistreret. What to do?

Hvilken løsning er billigst / bedst:
Bygge holderen over på "alm" trailer
Købe ny trailer?

Håber i kan hjælpe lidt!

På forhånd tak og fortsat god dag!

Mvh Nicklas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Trailer til vandscooter
  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #2   15. maj 2013 Hej Brian

    Hvordan fik du plader på din?

    Syntes bare 7k er meget for en trailer som man kun kan bruge til de få ting, have håbet der var en som havde en stående, eller jeg kunne få plader på den gamle.. Jeg må igang med at klargøre!

    Ja, LED lygter havde jeg allerede tænkt på, kan se hvor effektive de er - og taknemlige over for regn slud og jeg ved ikke hvad!

    Mvh Nicklas


  • #3   15. maj 2013 Kan kun tilslutte mig Brian's indlæg.

    I mange år har jeg brugt en hjemmelavet strandvogn til ud over sandet = noget møg.

    Når jeg sku langt brugte jeg en havetrailer. = Ok, men de lå aldrig specielt godt.

    Sidste år købte jeg en Jet-Loader monterede LED på den og for pokker hvor er det dejligt ! Du skal ikke bekymre dig om lygter osv. og traileren er så nem bare at smide i vandet og få skien op på igen.

    Der ud over købte jeg en Factory Zero strand vogn eller lign er det vist. Det er også noget af det bedste. perfekt arbejdshøjde og super anvendelighed.

    Mit råd: Bid i det sure æble nu, så slibber du for grimme skader på skroget og du vil blive mega glad over den store anvendelighed.


  • Nicklas N
    Nicklas N Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 27
    #4   15. maj 2013 Har fundet ud af at det er en "Bramber boattrailers" trailer? Er der nogle som ved om der er nogle der importere sådanne? Bare for at vide om den er godkendt til at trille i DKa???

    Mvh Nicklas


  • Kim D
    Kim D Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   19. aug 2013 jeg vil måske gerne sælge min trailer til en vandscooter da jeg er på jagt efter en dobbel trailer så gi et kald så kan vi da lide snakke hilsen kim tlf 21820565

Kommentér på:
Trailer til vandscooter

Annonce