{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.643 visninger | Oprettet:

1420 K
1420 K
Tilmeldt:
3. jun 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Vinteropbevaring af hard-top båd - fjerner i kalecher? {{forumTopicSubject}}

Min Yamarin 56HT skal vinteropbevares udendørs. Jeg har tænkt mig at afmontere alle hynder + de to stole og opbevare dem indendørs. Har andre erfaringer med opbevaring af hard-top både udendørs? Fjerner i alle kalecher og overdækker udelukkende med presenning?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vinteropbevaring af hard-top båd - fjerner i kalecher?
  • #1   19. okt 2013 Jeg tager hynder med ind i varmen, min står inde i stål hal med presenning over sig så kaleche ikke bliver støvet.

  • 1420 K
    1420 K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   19. okt 2013 Tak men min skal stå udendørs smiley

  • 1420 K
    1420 K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   19. okt 2013 Tak Klaus, også for billede,meget hjælpsomt. Tror jeg afmonterer alt. Må lige overveje hvordan jeg sikrer noget ventilation.

  • #5   19. okt 2013 Hvis det var min båd ville jeg også vaske den helt af indvendig så der ikke kommer mugpletter over det hele ( fugt samt den smule møg man nu har på fingerne omdannes til mug.ses ofte i biler der har stæet en stykke tid)

  • 1420 K
    1420 K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #7   20. okt 2013 Erik, tak. Så du har dækket den helt til, så presenningen går ned langs alle sider? Tilser du/skifter poserne i løbet af vinteren?

  • #8   20. okt 2013 Jeg har min båd stående ude i min indkørsel hele vinteren
    Den står med den originale pressenning på så der skal bare børstes sne af når / hvis der kommer noget.
    Jeg har selvfølgelig afmonteret div. el ting som navigator / radio
    dette har virket fint nu i 5 år


  • john L
    john L Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #9   5. nov 2013 hej

    har ejendom i Valby hvor jeg har en ledige parkeringplads. Her kunne der godt en fin lille båd overdækket.

    evt ring på 31613801 eller mail vigerslevvej67@yahoo.dk


  • #10   5. nov 2013 Første vinter stod min ht båd bare i indkørslen med kaleche på, sidste år nåede jeg ikke at få den op af vandet så der lå den bare på bådpladsen hele vinteren med kaleche på.

    Der var ikke nogle problemer med det andet end jeg ikke havde fået vasket båden af sidste år så der var lidt pletter på sæder og rat.


  • 1420 K
    1420 K Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #11   5. nov 2013 Hej John, interessant, desværre skal min båd til Fyn til en garanti reparation så vælger nok at vinteropbevare den samme sted.

Kommentér på:
Vinteropbevaring af hard-top båd - fjerner i kalecher?

Annonce