{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.373 visninger | Oprettet:

Thomas O
Thomas O
Tilmeldt:
6. aug 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19

Hvordan opretter man bytte annoncer? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

I forlængelse af mit tidligere spørgsmål ang. træbåd byttes med mc, har jeg endnu et spørgsmål.

Hvis jeg nu vil prøve at oprette en annonce herinde hvor jeg gerne vil bytte en mc til båd, hvad gør jeg så?

Jeg ved fra mc galleri, at jeg ikke må oprette andre bytte/købe/salgs annoncer end dem der henvender sig til pågældende galleri (f.eks bil på bilgalleri, mc på motorcykelgalleri og båd på baadgalleri).

Samtidig må jeg heller ikke linke til min annonce på motorcykelgalleri i dette forum, da forum ikke er til salgsannoncer, er der nogen der har erfaringer inden for dette?

Mvh Thomas Olesen


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvordan opretter man bytte annoncer?
  • #2   28. nov 2013 Nej man behøver ikke overholde regler på bådgalleri.. Man må også oprette sin båd som salgsannonce:-) så tror ikke der er nogle admin der brokker sig... Kan også se at den ene admin ikke har været online siden 1/11 så inden de opdager det er din annonce sikkert udløbet:-)
    Vh jannik


  • #3   28. nov 2013 Jannik - Ham der fatter det bare ikke! Har du set hvad han har skrevet under bådens type?? smiley

  • #4   28. nov 2013 Ved godt jeg lige brokkede mig:-) men syntes det mindste man kan gøre er at overholde reglerne. Han startede med at oprette båden med teksten [tidl. Båd] derfor afviste jeg båden derefter fjernede han teksten og fik sin båd oprettet og straks efter den var oprettet blev den sat til salg... Skrev til en admin men han afviste mig blankt og skrev til mig at han sagtens kunne sætte båden til salg... Åbenbart mig der har misforstået reglerne for oprettelse af båd

    Hilsen den gamle gnavne mand


  • #5   28. nov 2013 Jeg kan sagtens følge dig.. Der er ingen der gider følge reglerne mere og de to hjælpe admin's der er herinde kan man sgu ikke bruge til noget.. Kan godt se det jeg skrev ikke helt gang sammen..

  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #6   28. nov 2013 Hej igen

    jeg forstår godt at der er regler, men jeg synes bare at det ville være smart hvis man kunne lave en bytte sektion i samtlige markeder på gallerisiderne. Det er selvfølgelig både der er det primære på baadgalleri og motorcykler på motorcykelgalleri, men der kunne jo være folk som jeg, der har interesser for begge dele og derfor gerne vil bytte "på tværs" af gallerier/markeder.

    Mvh Thomas Olesen


  • #7   29. nov 2013 Du laver bare en købe annonce på en båd.
    Skriver hvilken (type) båd du vil købe, og slutter så af med at en MC evt. kan indgå som en del af betalingen.
    Sværere er det ikke smiley


  • Thomas O
    Thomas O Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 19
    #8   29. nov 2013 Tak Jens - det var nemt smiley

  • #9   29. nov 2013 Da man ikke kunne sætte andet end både her ind brokkede folk sig,nu har man læmpet lidt på reglerne så er det også galt.
    Men Jannik de søger hjælpe admin det må du hellere søge er sikker på du er den rette til jobbet


  • #10   29. nov 2013 Steffen. Føler du dig trådt på? Troede bare reglerne var ens for alle og ret mig da gerne hvis det er mig der ikke fotstår reglerne for så tager jeg da mine ord i mig og kommer med en undskyldning til både dig og den omtalte person. Har ikke tiden til at være hjælpeadmin men går da stærkt ud fra at dem der har tidennog er hjælpeadmin tager deres job alvorligt:-)
    God weekend til alle


  • #11   29. nov 2013 Overhovedet ikke Jannik, det er ikke mig der laver reglerne

  • #12   29. nov 2013 Gav ik svar på noget som helst:-)

Kommentér på:
Hvordan opretter man bytte annoncer?

Annonce