{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.658 visninger | Oprettet:

Er markedet ikke for gamle både mere? Wiking Boat. {{forumTopicSubject}}

Mine forældre har haft deres wikingboat 28 til salg et godt stykke tid nu. Men der har virkeligt været få henvendelser på den. Er markedet ikke til de gamle både mere? flere jeg har skrevet til der søgte større både, har skrevet at man kunne få andre langt nyere og federe både end vores til de 200000kr, så det virker slet ikke som om folk har interesse i aldrende både.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er markedet ikke for gamle både mere? Wiking Boat.
  • #1   13. feb 2014 Det er virkelig købers marked, og har været det i nogle år efterhånden.

    Jeg solgte vores Wiking sidste år, men den var dælme også længe på markedet, og jeg måtte sætte den noget ned.

    Udfordringen med Wiking er at den ikke er ret kendt, og at billederne typisk ikke uder den retfærdighed. Det er meget svært at se på billederne, hvor rummelig den båd faktisk er.

    Jeg havde to par ude at se på vores. Det første par valgte at købe en anden Wiking 28, fra deres lokalområde....det andet par købte båden.

    Det svære bestod i at få folk ned i båden og se på den.....som sagt det med billederne.


  • #2   13. feb 2014 ja desværre. Folk kan ikke rigtig sætte sig ind i det, og der er desværre også mange der tænker, "sikke noget gammel lort, det er jo 40 år gammelt"
    Ærgeligt at folk så bare tror den er totalt opslidt, og ødelagt.
    Hvis jeg må spørge, hvad blev jeres solgt for?


  • #3   13. feb 2014 Køber er herinde som profil også, så helt præcist vil jeg ikke sige det, men det ligger tæt op af den pris dine forældre har deres til salg for....

  • #5   13. feb 2014 Vores bliver også sat til salg hos mægler her til foråret.

  • #6   13. feb 2014 Okay, det lyder godt nok, så er prisen da ikke helt ved siden af.

Kommentér på:
Er markedet ikke for gamle både mere? Wiking Boat.

Annonce