{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Kenneth S
Kenneth S
Tilmeldt:
1. apr 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Er min båd bundmalet ?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg skal i år have min båd til at ligge i vandet/havn. Men jeg er i tvivl om den er bundmalet. Se billede. Nogle der kan fortælle hvordan jeg kan være sikker ?? Umiddelbart er der lidt farveforskel på den hvide lakring på båden og på bunden, men ikke meget. Men hvis den ikke er, kan jeg så bare bundmale ovenpå bådens lakering ?

PFT.

MVh.
Kenneth


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Er min båd bundmalet ??
  • #1   2. apr 2014 Umiddelbart ser den ikke ud til at være bundmalet. skal du bundmale bunden, bør den slippes let først, hvorefter den skal have flere lag primer, typisk 3 - 4 lag evt. et lag grunder og så selve bundmalingen.

  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   2. apr 2014 Okay, tak for svar.

  • #3   2. apr 2014 Hvis den er bundmalet, så kan du tydeligt mærke overgaven fra umalet til malet.
    Som Morten også skriver så skal der en del lag på, så der kommer en kant man både kan se (på tæt hold) og mærke.
    Nogle der har trailerbåde men alligevel gerne vil have bundmaling på båden, maler den i en farve så tæt på bådens, så man ikke så let kan se at den er bundmalet.
    Jeg synes ikke at det pynter på en båd at have bundmaling, så jeg ville også vælge samme farve som båden om muligt.

    Flot båd i øvrigt smiley


  • Kenneth S
    Kenneth S Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   3. apr 2014 Okay, super. Jeg er desværre ik i nærheden af båden lige nu, men når jeg får muligheden, tjekker jeg lige om der er en overgang. Jeg vil helt sikkert også vælge en bundmaling tæt på den originale hvide farve så det ikke ses så tidligt.
    Tak for svar, og tak, er da os en fin flåde du har haft dig gennem tiden kan jeg se.


  • #5   5. apr 2014 Det vil da være synd at bundmale den fine trailer båd og så er den jo også mere værd når den aldrig har været bundmalet

Kommentér på:
Er min båd bundmalet ??

Annonce