{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.509 visninger | Oprettet:

Glenn P
Glenn P
Tilmeldt:
22. okt 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21

Hvor skaffer man dele til Chris Craft? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny-slået ejer af en Chris Craft 252 motorbåd årgang 1992.
Det er en super lækker båd som har alt hvad jeg ønsker mig af en motorbåd, smukke linier, praktisk indretning og go' kvalitet.
Båden skal nu ha' den store omgang og enkelte dele skal skiftes ud. Bl.a. for at shine damen lidt op igen.
Jeg har derfor haft kontakt til den danske importør af Chris Craft.
Han kunne til min rædsel berette, at det ikke længere er muligt at skaffe stumper til en Chris Craft af min årgang.
Det selskab, som i sin tid producerede netop min båd, er ganske enkelt gået konkurs og navnet "Chris Craft" er opkøbt af et nyt selskab. Det nye selskab har ikke dele til de "gamle" både.
Mit spørgsmål til alle jer brugere af Baadgalleri.dk er: Hvor får jeg fat i dele til denne båd? Har nogen af jer tekniske data, papirer eller lignende på bådtypen?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvor skaffer man dele til Chris Craft?
  • Glenn P
    Glenn P Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #1   23. okt 2006 Hej Rolf

    Tak for din tilbagemelding. Jeg har snakket med importøren i Rungsted, som gav mig beskeden med at der ikke er dele at få fra de normale kilder.
    Jeg har siddet og surfet lidt på google,- uden ret meget held.
    Motoren er en OMC 7,4 l. Jeg købte båden med havareret motor, så jeg regner med at putte en Mercruiser diesel på ca. 300 hk i den istedet.
    Men jeg vil da gerne høre om dine OMC fif alligevel.
    Købte du dine stumper til båden ved private i Sverige eller gennem forhandler? Hvis forhandler vil jeg da gerne ha' en kontakt hvis du stadig kan huske hvem du handlede med.
    Ellers tak for hjælpen smiley


  • #2   24. okt 2006 hvad skal du bruge til din chris craft? har en selv og har da lidt links til sider hvor der handles dele

  • Glenn P
    Glenn P Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #3   24. okt 2006 Hej Henrik

    I første omgang skal jeg ha fat i et "handskerum" som sidder monteret ind i siden af cockpitet. Desuden skal jeg ha' skiftet en indbygningslampe som sidder samme lige ved siden af. Det er ren kosmetiske løft som jeg gerne vil ha' lavet i løbet af vinteren.
    Jeg vil meget gerne ha' et par links af dig. Der skal sikkert nok dukke andre ting op undervejs som jeg skal ha' skiftet.

    Glenn


  • Glenn P
    Glenn P Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #4   24. okt 2006 Hej Rolf

    Tak for dit super indlæg. Jeg er allerede igang med at bruge af dine links smiley


  • #5   24. okt 2006 Glenn,

    kan vi ikke få din skude at se?


  • Glenn P
    Glenn P Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 21
    #6   25. okt 2006 Billeder af båden må vente lidt endnu. Sidder ved en pc med ufattelig dårlig internet opkobling, så det vil ta' alt for lang tid.

Kommentér på:
Hvor skaffer man dele til Chris Craft?

Annonce