{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.312 visninger | Oprettet:

Bayliner capri 2052 {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en gammel bayliner capri 2052, som er næsten tømt for "kasser" og gulvplade indvendig. Er der nogle der kan være behjælpelig med mål og gerne billeder af de forskellige ting under sæder og rundt ved motorkassen/bagsæder så jeg kan se hvordan det skal se ud.
Jeg vil også gerne komme og se/ ta billeder selv hvis jeg må.

Venlig hilsen
Thomas.
Jeg kan også træffes på 29467382


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bayliner capri 2052
  • #1   13. feb 2015 Hvordan er dit projekt gået?
    Vh. Martin


  • #2   13. feb 2015 Jeg er ikk helt færdig endnu men godt på vej. Hvad for noget skum kan bruges i hulrum????

    profilbillede
  • #3   26. mar 2015 Hej

    Det ser godt ud!

    Beklager den lange respons tid. Jeg har i mellemtiden solgt min gamle Bayliner capri 2052 til fordel for en helt ny Coaster 600 DC. Jeg måtte selvfølgelig have pungen op ad lommen, men var ikke motiveret til at gå igang med at skifte gulv.

    Jeg ved at man skal bruge noget 2 komponent marine skum, prøv at kontakt en bådbygger de har helt andre priser en privat forhandlerne. Der er mange muligheder for opdriftsmateriale, men skum er nok det nemmeste og bedste når alt kommer til alt. På trods af at skum altid vil suge vand med tiden, så det er meget vigitgt at få lukket rummene ordentligt til.

    Jeg vil gerne se hvad det ender med hvis det er ok, og jeg nåede at undersøge en helt masse, så hvis du har flere spørgsmål så spørg endelig.

    Vh. Martin


Kommentér på:
Bayliner capri 2052

Annonce