{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fyn rundt
  • #1   19. nov 2014 Jaaa, silverrudder Challenge singlehand rundt om Fyn har en tidsfrist på mellem 50 og 53 timer afhængigt af hvilken klasse man sejler i...
    Du kan uden problemer sejle rundt om Fyn på en uge, og endda ligge over i en havn eller to...


  • #2   19. nov 2014 Den har vi også tænk på, vi i uden om langeland eller er det svendborg turen, hvor skulle starten gå fra?
    Vi ville nok bruge 1 uge i Grandaen som er 24 fod


  • #3   19. nov 2014 Vil starte fra Bogense, og så gennem lillebælt, regner med at tage rundt om langeland.
    Det er første større tur jeg vil på, så sidder og læser en masse om havnene og områderne, det lyder rigtig hyggeligt, både for mig og ungerne.
    Glæder mig til at møde mange sejlere.


  • #4   20. nov 2014 det er jo nok temmelig meget afhængig af vinden smiley

    Men gør dig selv og din familie den tjeneste ikke at haste rundt...Der er så mange skønne steder på turen, specielt de små øer som Avernakø, Baagø m.fl. besøg dem smiley

    Og når I kommer til Lundeborg, så sejl ind, fantastisk havn smiley


  • #5   20. nov 2014 ja nemlig Har nu de sydfynske Øer i baghaven så dem kender vi,det altid rart at komme til de mange Øer så husk der altid plads. hvis man ikke kommer sent.

  • #6   20. nov 2014 I den Larsen 28 jeg og resten af teamet sejler Fyn Rundt i, er vores rekord 19 timer i hårdt vejr.
    Så det behøver ikke at tage lang tid. Men med familie mv., tror jeg en uge er passende. Også selvom det næsten er vindstille (husk rigeligt benzin til motoren).


  • #7   20. nov 2014 Morten Jeg tror ikke det vil blive en Hygge tur i hårdt vejr. Det er afprøvet specielt den fra mommark til faaborg i stiv kuling på tværs af bæltet 2,5 - 3 m bølge gang. der var helt stille ombord. Så glæder os til Sommer sjælland & fyn rundt hvis den går.


Kommentér på:
Fyn rundt

Annonce