{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

Flemming S
Flemming S
Tilmeldt:
12. nov 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3

Tidligere medlem, hvor er han ? {{forumTopicSubject}}

Hej
Der var et tidligere medlem, (kan ihvertilfælde ikke finde ham nu), der var skrap med stof og symaskine.
Han lagde også en "brugsvejledning" ind, så man selv kunne forsøge sig med fremstilling af en sprayhood / kaleche.
Mener han kaldte sig "sejlmageren" og var fra sønderjylland.
Nogen der ved hvor han er, eller hvad han hedder ?
Mvh, Skov


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Tidligere medlem, hvor er han ?
  • #1   25. jan 2015 Han hed kalechemageren men han er her ikke med det brugernavn mere...
    Jeg kunne også godt bruge hans vejledning:'(


  • #3   25. jan 2015 Ja der var...men det emne skal vi nok ikk ta op igen...det bliver bare slettet.det skabte en meget stor debat Pga at der er nogen der er blevet snydt af ham såååå.
    Find en anden.


  • #4   25. jan 2015 Husker også den debat. jeg ville aldrig bruge ham.

  • Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #5   25. jan 2015 Hej alle.
    Tak for svar !
    Mvh, Skov


  • #6   25. jan 2015 Har en makker der er rigtig go ven med ham.....
    Så ved derfra at han ALDRIG kommer til at sy kalecher igen.....
    lidt ærgeligt, for det jeg har set han har lavet var Sgu helt iorden....


  • #7   25. jan 2015 Uden at dømme andre....men hvad man har læst fra flere på bil/båd galleri er der nok noget der er gået helt galt.sååå ja...han må jo bare komme videre.

  • #8   25. jan 2015 Ja må give Henrik ret. tænker også at hvis der ikke var hold i hvad der blev skrevet den gang, ville manden vel blande sig i debatten. i stedet slettede han begge sine profiler. jeg vil heller ikke drømme nogen, men ville ikke bruge nogen med dårlig omdømme. Han er sikkert god til sit job, men jobbet skal jo også udføres ?

  • #9   25. jan 2015 Har intet at klage over , lavede et fint arbejde for mig.

  • #10   26. jan 2015 Må også sige jeg fik lavet 3 kalecher af ham og er fuldt ud tilfreds med arbejdet

  • #11   26. jan 2015 Ja det er der nok flere der har....men der må være gået noget galt ellers har man ikk slettet sin profil her og på bilgalleri og alle andre steder.men det er da lidt en skam når han var så dygtig som alle skriver...

  • Allan P
    Allan P Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Svar: 20
    #12   26. jan 2015 Her er en vejledning til hvordan man laver en sprayhood


    www.facebook.com/download/1604296046456087/Sprayhood kompendium.pdf


  • Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
    #13   26. jan 2015 Hej Allan
    Tak, jeg kikker på det.
    Mvh, Skov


  • #14   27. jan 2015 manden lyder da ikke særlig troværdig når han hele tiden laver ny profil ???
    Så jeg vil da give Wessel ret i det han skriver ????


  • #15   27. jan 2015 Ku også være der er nogen der gør det til mere end det er man siger også at en fjer blev til 10 høns !!

  • #16   27. jan 2015 Der er jo ingen der skriver historien bag emnet. Så kan ikke se at det har noget med at overdrive her. Vi har kun ytret vores personlige holdninger.

  • #17   27. jan 2015 Man kunne også holde sig til trådstarters emne smiley

  • #18   27. jan 2015 Den er fin Jannik. men det ville ligge mig tungt i sinde at anbefale en mand der har snydt en anden for rimelig mange penge. Det kan godt være at du gør det, men vi har så bare hver vores mening om det. Så vil jeg for mit vedkommende stoppe debatten her.

  • #19   27. jan 2015 Helt enig med Wessel...og det er jo ikke bare en gang det er sket..sååå der er sku nok hold i det der er skrevet....men lad det være nok om det for dengang..og så må vi jo håbe det gård bedere for ham en anden gang.. smiley

  • #20   29. jan 2015 Hvem er blevet snydt herinde ?? Og wessel du ka da ik dømme en mand uden du ved om der overhovedet er noget i det vil jo være det samme hvis jeg skrev folk ik sku handle med dig fordi du var tyv tænk lige over det man skal ik dømme en person for noget når man ik ved hva der er sket/forgået smiley

  • #21   29. jan 2015 Allan. Din opstilling med hvordan jeg ville reagere hvis du kaldte mig en tyv, syntes jeg er spændende. Jeg må være dig svar skyldig, jeg ved ikke helt hvordan jeg ville reagere. Jeg kan så med sikkerhed fortælle dig hvordan jeg IKKE ville reagere.
    Jeg ville ikke undlade at blande mig i debatten, og jeg ville da slet ikke slette alle mine profiler.
    Personligt syntes jeg det er ret suspekt at slette sine profiler og ikke at kommentere når op til flere skriver i en debat at de er blevet snydt af ham. Jeg ved ikke om du læste debatten i sin tid? Men jo jeg må godt have mine meninger ud fra debatten og hans måde at reagere på. At jeg så vælger at dele min mening som andre også gør i både negativ og positiv retning er en smagssag. Folk må og kan jo ud fra deres egen logik vælge de meninger fra som de ikke mener er relavant i forhold til deres spørgsmål.

    Jeg skrev at jeg egentlig ikke havde mere at skrive i dette emne, men måtte da lige svare på dette personlige spørgsmål/angreb ( som visse andre ikke ville gøre) smiley


  • #22   29. jan 2015 Det helt okay syntes bare ik man skal skrive sådan nogle ting når man ik kender til forløbet med dem der er blevet snydt jeg har fået lavet 3 kalecher ved ham og ik snydt mig 2 krone tværtimod har jeg fået et stykke super arbejde udført og er ganske tilfreds med det arbejde som han har udført smiley

  • #23   29. jan 2015 Der er mange der er blevet snydt her inde og på bilgalleri MF.det kom frem den dag da der var et forumemne om ham,men emnet blev slettet af admi flere gange..såååå der er meget om snakken..

  • #24   29. jan 2015 Oki vil jeg ik gøre mig klog på smiley

Kommentér på:
Tidligere medlem, hvor er han ?

Annonce