{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Karsten B
Karsten B
Tilmeldt:
30. mar 2015
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10

Køb af Champions 485vr med yammaha 115 HK (2takt ) {{forumTopicSubject}}

Er ny her . Er der nogen der har en kommentar til sådan en båd og motor .begge dele er fra 1998 . Prisen er kr 59000, . Jeg er selv mest bekymret for motoren . Er den for gammel .? Kan man stadig får reservedele til den OSV


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Køb af Champions 485vr med yammaha 115 HK (2takt )
  • #1   30. mar 2015 Lige det sidste først, jeg er ret sikker på du ikke skal bekymre dig om reservedele til den de næste mange år. Om den er for gammel vil jeg ikke kloge mig i. Om det skal være 2 takt eller 4 takt, ja det kommer vel an på hvormeget det skal bruges, den er lidt billigere og vedligeholde, men bruger man den meget, bliver det meget hurtigt dyrt i brændstof, og så kunne man med fordel vælge en 4 takt.
    Men hvis motoren er vedligeholdt ser pæn ud, starter og kører som den skal, så er det ikke den du skal bekymre dig over.


  • Karsten B
    Karsten B Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #2   30. mar 2015 Tak til dig Chris for et hurtigt indlæg . Du skriver at den er dyr i drift . Har du nogen ide om benzinforbruget . Evt med 4 personer .

  • #3   30. mar 2015 Uden at have det noget at holde det op i mod, så syntes jeg umiddelbart at det lyde dyrt for et næsten 20 år gammelt sæt. Campion båden, hvis den ellers ser fornuftig ud, ville jeg ikke bekymre mig så meget for. Det er et kvalitetsmærke, men motoren ville jeg undersøge grundigt og hvis det var mig købe et sæt med en nyere motor.

  • Karsten B
    Karsten B Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
    #5   1. apr 2015 Tak til prozam og Jens S . Jeg har nu noget at tænke over

Kommentér på:
Køb af Champions 485vr med yammaha 115 HK (2takt )

Annonce