{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Linolium gulv?
  • #1   27. jan 2007 kan man vel godt... men skal jo bare være sikker på der ikke kan trænge vand under nogen steder... tæt betyder jo også at noget ikke kan tørre op igen hvis der ligger fugt/vand under....

    derudover, måske bare min personlige mening, synes ikke linolium er super pænt?

    Mvh/Henrik


  • #2   27. jan 2007 Linolium er også super glat. Jeg har en kammerat han købte en båd med linolium lagt i. Det er super glat

  • #3   27. jan 2007 Det skal jo ligge istedet for at ligge nyt glasfiber.. jeg lægger gulvtæppe oven på linoliumet:)

  • #4   27. jan 2007 neeej duer ikke det vil blive en ommer...
    fiber og polyester DET dur og forstærker det gør linolium ikke


  • #5   27. jan 2007 Linolium er måske tæt de første par måneder, så vil limen begynde at løsne sig og det samme med svejsningerne. Få nu lagt et lag glasfiber i dørken, det er det eneste der dur! Alt andet vil bare være hul i hovedet! MVH Frank
    PS. det er slet ikke så dyrt og svært at arbejde med glasfiber, som folk tror! man kommer langt for 500,- kr


  • Svend C
    Svend C Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 25
    #6   28. jan 2007 Kære Steffen

    Du må aldrig bruge linoleum i båden.
    Linoleum er et organisk materiale som i vedvarende kontakt med vand vil rådne..!
    Jeg vil i stedet anbefale skridsikkert vinyl beregnet til vådrum.
    I min egen båd havde den tidligere ejer benyttet denne løsning og den er super, når båden primært benyttes til fiskeri. Men pænt......nej, Så jeg skal i gang med et projekt med gulvtæpper til foråret.


Kommentér på:
Linolium gulv?

Annonce