{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.741 visninger | Oprettet:

NORDAN 16 {{forumTopicSubject}}

Har lige sammen med konen og svigerfar anskaffet os en Nordan 16. Vi har så at sige ikke en skid forstand på både så håber på lidt begynder hjælp da det er en projekt båd.

1. Hvor finder man gas/gear, rat og selve styrings kabler til sådan en båd.
2. Hvis man skal have radio eller andet elektronik lader man så batterier op inden turen eller hvordan lades disse.
3. Der sidder en prop i bunden inde i rummet hvor man har tanken, hvad er den til. Der kommer ikke vand ud når den åbnes. Og når man nu har haft den åbnet og der er rendt vand i den hvordan fjernes dette så, så man undgår evt frostspringninger.
4. Hvor finder jeg generelt reservedele til sådan en båd.
5. Hvordan finder jeg årgangen på den
6. Er svaret biltema til det hele smiley


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  NORDAN 16
  • #2   19. maj 2015 Tak for svar. Så det igang med at søge

  • Erik M
    Erik M Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #3   21. maj 2015 jeg har sådan en nordan 16 jeg tror at den prop der sidder indvendig er beregnet til at man kan lukke vand ud i bunden og så tage proppen bagpå for at lukke det helt ud , jeg har en gammel mercury den lader batteriet op det ser ud til ar din er en ældre evindrude der er også nogle af dem der kan,jeg har også en ældre evindrude den har 3 ledninger ud fra motoren jeg tror de er til det , hvis du skal ud og inverstere i ruder så få dem i lamineret glas så kan du sætte vinduesvisker på mvh erik

  • #4   22. maj 2015 Jeg har dog bare ikke den prop på ydersiden i bunden.

Kommentér på:
NORDAN 16

Annonce