{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Ikke tilgængelig vandtank?! {{forumTopicSubject}}

hvad hulen er meningen?

Jeg har en vandtank i min Arendal snekke. MEN! Den er ikke nem at komme til. faktisk kan man slet ikke komme til den... Ude foran under bænkene er der skåret et hul. ( 20x35cm) så kan ved hjælp af en lygte og lidt smidighed kan skimte vandtanken. Er det meget normalt at den bliver gemt væk?

Vil gerne fylde den op med vand, så man som minimum kan vaske hænder på båden. men jeg vil også gerne være sikker på at den er tæt. Den er umildbart lavet af aluminium. mener det er en 70L tank.
nogen der har nogle ideer til hvordan jeg tester eller kontrolere at den er tæt? vil helst gerne undgå at der kommer vand under dækket.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Ikke tilgængelig vandtank?!
  • #3   25. maj 2021 Kan umildbart ikke lukke for vandet.. kontakten sidder i vandhanen. og aktiverer pumpen når hanen drejes.


    Det er efter min mening, en tåbelig måde at lave både på smiley alt andet er tilgængeligt. bare ikke en tank på 70L som potientielt kan ødelægge båden hvis den er utæt. o.O


  • #5   25. maj 2021 Hvis det er trykvand som kom et par liter i tanken, luk for vandet og tænd for kontakten til pumpen.
    Hvis pumpen kører er den utæt ...
    Det er så ikke korrekt - da trykvandspumpen ikke sætter tryk ud mod tanken - men kun mod vandhanerne.


Kommentér på:
Ikke tilgængelig vandtank?!

Annonce