{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Hvad er hvad til hvad?? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil male min båd, både indeni og udenpå, men hvad pokker er alt det der er her???

Jeg vasker båden ned, og sliber den pæn.

Så vil jeg mene den skal have grunder: (link fjernet)

Når grunderen er tør, skal malingen på: (link fjernet)

Og det er vel det, men så er hvad er det her til??

(link fjernet) Kan godt læse det er til skader i Gelcoat, men hvad er det, noget jeg skal bruge??
Og det her
(link fjernet)

Og så har jeg jo en bundfarve, som er turkis, jeg har min båd på trailer, så bundfarven, havde jeg tænkt at få spulet væk med hedvandrenser, og op til 375 bar, men skal jeg så putte det her på, hvis jeg ikke kan få det hele af?? (link fjernet)
eller bare bruge den allu grunder der er skrevet ovenover??

Takker for hjælpen.

Thomas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad er hvad til hvad??
  • #1   23. mar 2007 Eller skal jeg evt bruge den nederste som grunder, og ikke den allu grunder som beskrevet.

    T


  • #2   23. mar 2007 hvis der er huller/reidser gennem gelcoatlaget skal den have gelcoat før grunder....
    hvis der er bundmaling på i forvejen uden store skader maler du bare ny bundmaling ovenpå uden primer, hvis det vel og mærke ikke er selvpolerende bundmaling der er på i forvejen


  • #3   23. mar 2007 Steffen >> Og hvis man har selvpolerende på? Skal man så male over igen med selvpolerende? Er der ikke noget om det er forbudt grundet giftstoffer i malingen? Jeg mener min er malet med noget hempel maling som blev forbudt herhjemme for nogle år siden grundet den afgav stoffer til vandet.....

    Mvh/Henrik


  • #4   23. mar 2007 Maling: der er givet dispensation med hensyn til den giftige maling foreløbig til år 2009, gå ind på Dansk sejlerunion og læs nærmere med hensyn til regler.
    Hilsen Claus


Kommentér på:
Hvad er hvad til hvad??

Annonce