{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.010 visninger | Oprettet:

Male dørk på glasfiberjolle {{forumTopicSubject}}

Hej Bådgalleri, har i et stykke luret med fra sidelinjen, men har nu endelig fået min lille perle hjem. Har fået fingrene i en Crescent dobbeltskroget jolle fra 1978 som har været i samme ejers hænder siden den opdindeligt blev handlet.

Den har aldrig været malet, men har været ren trailerbåd hele dens liv, og er skyllet i ferskvand efter hver eneste tur på havet.

Den står ganske fint, og er som sådan lige til at smide i vandet, men da gelcoat(hedder det overhovedet det?)i på hele indersiden er ved at være godt nedslidt, tænkte jeg at jeg ville bruge min lille ferie i næste uge på at få det malet med et frisk lag inden den kommer ud og sejle. Så vil jeg næste år vurdere hvorvidt jeg også må give bunden en tur smiley

Men, men, men... Jeg er KOMPLET noob i bådfaget, og aner ikke hvor meget eller hvad jeg skal gøre her.

Logisk set tænker jeg at en slibning og grunding vel er nødvendig inden jeg maler den.

Er der nogen der, trin for trin, kan beskrive processen og eventuelt anbefale(gerne med links)produkter til projektet?

Der er her billeder under min profil fra dørken hvor tidligere ejer har lappet med noget gel- eller topcoat(der er et enkelt eller to småhuller hvor ankeret har været tabt)som jeg håber kan hjælpe, ellers tager jeg gerne flere billeder smiley

Mvh Toby


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Male dørk på glasfiberjolle
Kommentér på:
Male dørk på glasfiberjolle

Annonce