{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

Jesper K
Jesper K
Tilmeldt:
4. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Vandscooter {{forumTopicSubject}}

Hejsa rette vedkommende.

Jeg går med tanken om, at købe en vandscooter, men har aldrig prøvet det før. Mit spørgsmål er så, hvis jeg skal have en der kan trække tube og vandski, kan jeg så "nøjes" med en mindre model med ca 60 hk eller skal jeg op i de større klasser med ca 200 hk?

Jeg har ingen fornemmelse af, hvordan de forskellige klasser føles i kraft og overskud, så dertil er mit spørgsmål er der nogle steder man evt kan prøve eller leje en vandscooter, så man kan få en fornemmelse hvilken man skal have.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandscooter
  • steven J
    steven J Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 30
    #1   20. jul 2015 En 60hk kan sagtens trække vandski og tube smiley

  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   20. jul 2015 Kan de 60 hk også gøre det sjovt, eller vil det hurtigt føles sløv?

  • #3   20. jul 2015 Det kommer an på, hvad du syntes er sjovt. En med 60 hp, er nok til de fleste, men der er altid nogen, der ikke kan få hypper nok.
    Så er du den vilde type, så skal du nok op i hypper, er du den normale type, så er 60 hp formentlig nok.
    Du skal jo også lige lære det, og en med 150 eller 200 hp, kan let vise sig at være for stor en mundfuld.
    Prøv et par med stor forskel i hp, så kan du lettere se, hvad du skal gå efter...


  • #4   21. jul 2015 hvad er bugettet , nyt eller brugt, og kan du selv skrue hvis der er noget som skal laves


  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   21. jul 2015 Budgettet vil nok hedde sig et sted omkring de 75000,-. Jeg er teknisk anlagt og skruer selv i bilen, men det er jo 2 vidt forskellige former for mekanik. Jeg vil have noget, som tænker mere på komforten end præstationer, da det skal være en familie hobby til min kæreste, min datter og jeg.

  • #6   21. jul 2015 Hvis den skal være til hele familien, så lyder en bowrider som et mere naturlig valg, end en vanscooter. Bare lige en tanke...

  • Jesper K
    Jesper K Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   21. jul 2015 Der er flere parametre der siger det ikke kan blive meget større end en vandscooter, alternativt kunne det godt blive en RIB, de springer bare budgettet.

  • #8   21. jul 2015 idag er det en alm 4 takt motor, så de er ikke så forskellige enda, du kan få en helt ny seadoo gti 130 hk til ca 75000, dog skal du have en trailer også, der findes rigtig mange fine let brugte maskiner til det buget.
    personligt vil jeg kigge efter noget seadoo


  • Steen P
    Steen P Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #9   21. jul 2015 Jeg har en RIB Bombard 640 med 150 hk fra 2009 og Brenderup trailer til 120.000.
    Har sejlet 400 km smiley


Kommentér på:
Vandscooter

Annonce