{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.455 visninger | Oprettet:

hvilken båd ,opfylder dette . {{forumTopicSubject}}

nyere end 2000
25-30 fod
min 2.8 m bred
dieselmotor
skrueaksel
halvplanende
min fart 21 knob
fornuftigt toilet
moderne indretning = ikke ret meget træ
nem udgang til badeplatform.
min 3 gode sovepladser
moderne facon
stil ala den her , men gerne helt åben, http://www.yachtbroker.dk/baad/windy-33-ht/2020
bovpropel
oliefyr
max pris 600k
håber i kan komme med bud jeg ikke har tænkt på .


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  hvilken båd ,opfylder dette .
  • #1   15. sep 2015 Til denne pris vil det ikke være nemt .
    Du skal vide at en dieselmotor nyere end årgang 2000 som kan trække en 2.8m x 25-30 fods halveplanede båd op til 21 knob vil alene koste næsten din hele budget.


  • #2   15. sep 2015 Dropper du dit krav om skrueaksel og acceptere Z- drev vil der være meget større udvalg af den type båd du ønsker, og ja du kommer måske også til at droppe dieselmaskinen.

  • #3   15. sep 2015 ja smiley men det gør jeg ikke , jeg er klar over det øger udvalget , men kan godt lide måden en halvplanende sejler på , og økonomien i en diesel. (men har da overvejet det)

  • #4   18. sep 2015 Har en kollega der hentede sin searay i Spanien til en betydelig lavere pris end den ville kunne handles til herhjemme. Har du overvejet at handle udenlands? smiley

  • #5   18. sep 2015 Ja det har jeg , men med 40-50000 i hjemtransport , skal det dælme være en god handel , og jeg synes tit bådene dernede i sydeuropa er ældre end jeg kunne ønske mig (men jeg takker for input smiley og kan sige at jeg faktisk er i dialog med en mægler her i DK ,der har en båd der svarer til nærmest alle ønsker smiley

  • #6   18. sep 2015 Ja, det er langt fra gratis. Han sejlede den selv hjem, hvilket så vidt jeg husker kostede i omegn af 100.000 kr....det til trods mener jeg prisen inkl transport omkostninger var under halv pris af en tilsvarende herhjemme (50 fod searay)

  • #7   18. sep 2015 ja de 100k skal nok passe hvis det er med et par ordentlige motorer smiley men med en båd i den pris ,udgør transportudgifter heller ikke så stor en procentdel , som på en til 4-500k

Kommentér på:
hvilken båd ,opfylder dette .

Annonce