{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.536 visninger | Oprettet:

Sabrina B
Sabrina B
Tilmeldt:
22. maj 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15

Debat:Hvad synes du om speedbådskortet {{forumTopicSubject}}

Har du et og hvad synes du om det?
Man kan snuppe det på en weekend, men føler du dig rustet efterfølgende?

Jeg er journalist studerende og er ved at skrive 1. års opgave. Jeg var selv til speedbåds "eksamen" eller hvad de kalder det sidste år....

Mange hilsner
SabrinaBrohus


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Debat:Hvad synes du om speedbådskortet
  • Sabrina B
    Sabrina B Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #1   23. maj 2007 Det ville da være fedt at høre om du føler dig parat. Jeg ved bare at der var mange på vores hold der bestod, og måske ikke lige var klar til at håndtere en motorbåd eller speedbåd:)

  • #2   23. maj 2007 Man kan sige det er lige som med et kørerkort til bil. Man må kørerbil når man har kortet, men hvor godt kører man ?
    Nogle lærer det hurtigt mens andre aldrig lærer det.

    Jeg vil sige det er fint man lærer noget om loven, men du lærer ikke at sejle.


  • #3   23. maj 2007 Hej du.
    Jeg tror det drejer sig lidt om hvor i landet man tager kortet og hvilken sencor der skal bistå prøven.
    For vores vedkommende havde vi en rigtig god lærer fra Marineskolen.dk. Han er temlig grundig med undervisningen og ham sencoren fra syfartsstyrelsen var ikke overfladisk. De fleste fra vores hold (2-3pers) var til en muntlig prøve på mellem 30-45 min samt sejlas på ca samme tider.
    Vi ved fra flere vores venner der tog et kortet sidste sommer inde ved kbh, at den teoretiske og praktiske del var overstået i løbet af 10min (prøven) og var ret overfladisk...