{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bo på båd
  • Mathias E
    Mathias E Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Svar: 2
    #1   11. jun 2007 ja,men mener man skal have tilladelser.

  • mette H
    mette H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #2   11. jun 2007 Okay, men hvor går vi hen og søger om det?


  • Mathias E
    Mathias E Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   11. jun 2007 mener det er politiet

  • Rasmus J
    Rasmus J Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 11 Svar: 23
    #4   11. jun 2007 Det kommer helt an på den enkelte havn. Nogle vil gerne have heæårsbeboere og andre vil ikke. Tidligere ville Københavnshavn ikke, men er ikke sikker på om de vil nu. Jeg ved med sikkerhed at Børnsbyhavn vil. Så har man en postkasse inde ved havnekontoret...
    Mvh
    Rasmus


  • mette H
    mette H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #5   11. jun 2007 Okay, så må jeg ned på havnekontoret og en tur politiet for at høre..
    Tror også jeg smutter forbi kommunen

    Tak for hjælpen


  • #6   11. jun 2007 jeg ved der er en 5-8 stykker der bor året rundt på deres båd i Horsens, jeg kan give dig telefonnummeret på en af dem hvis det har interesse, han må jo kende proceduren?

  • #7   11. jun 2007 vi har selv lige købt ny båd med det formål at bo i den.. du skal først og fremmest snakke med havnen som du ligger i, da det er dem der har det sidste ord. og med hensyn til adr. den kan man jo altid have hos en ven.

  • mette H
    mette H Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 4
    #8   12. jun 2007 Så har jeg snakket med havnefoden..
    Han havde ikke noget i mod vi flyttet på havnen og det var ikke et problem for ham at en ekstra postkasse oppe.. Det enste han ikke ville se var en husbåd som den der ligger der nede.. Den er hjembyggen og ikke køn...Vi har nu skervet os op til en plads på 6 x 16..
    Vi skal lige vente et par måneder på den for der skal lige laves et par stykker..


Kommentér på:
Bo på båd

Annonce