{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor til 14 fods selco
  • #1   17. nov 2015 Jeg har haft en Selco 18 HT, den gik fint ud af vandet med en Mariner 4takt 40hk. Mener den gik omkring 34 km/t på toppen

  • #2   17. nov 2015 Med hvor meget vægt i? 😀

  • #3   30. nov 2015 Jeg har selv haft n 14 fod selco med en 40 hk Yamaha 3 cyllindret og den gik 33 knop .
    Der er en sådan Yamaha til salg her på bg bare HUSK at kontrollere omdrejninger ved fuld gas så du får den rigtige propel


  • #4   10. dec 2015 Det lyder også rimelig godt men vil en 50hk ikke være for tung til min lille båd? smiley

  • #5   10. dec 2015 Hej Mads
    Jeg skrev 40 hk
    Jeg tror at hvis hækken ellers er sund så kan du måske godt sætte 50 hk på men HUSK
    en omdrejningstæller for at finde den rigtige propel som passer , dette er MEGET vigtigt for optimal setup af motoren + motor levetid for hvis motorens omdrejninger er for høje så slår motoren en skid og så er det slut med at sejle DEN dag.
    TRO mig for jeg har selv prøvet det for mange år siden med en 40 hk mercury
    den knækkede krumtappen øv øv


  • #6   10. dec 2015 Tag lige det hele med et gram salt .
    Du skal jo regne med at det er en ældre båd den der og selvom den ser fin ud KAN hække godt være blød og sur og så kan den IKKE holde til at sætte motor på
    Dette har jeg OGSÅ prøvet øv øv
    Kik i billederne i min profil der er billeder og tekst af min Flækkede hæk og reparationen her af


  • #7   10. dec 2015 ja tror også at jeg regner med omkring de 40hk da en 50hk nok lige bliver stort nok. hækken er rimelig frisk da jeg selv lavede den i sommer da den ikke var for sund da den blev købt. . og hækken er også forstærket. smiley


  • #8   12. dec 2015 Hvis hækken er frisk og forstærket kan den godt tage 50 hk men husk og mål om båder er til lanf´g eller kort benet motor

  • #9   12. dec 2015 Det er kort benet motor 😀

Kommentér på:
Motor til 14 fods selco

Annonce