{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Aaaaaaaarrghhhh
  • #1   13. apr 2005 - Og selvfølgelig..... Meddel det endelig hvis der er nogen der kender et godt sted med brugte drevdele.

  • #2   14. apr 2005 Tjaaa der jo kun én vej frem - og det er frem. Min plan er at opsøge en lokal CRUISER/PENTA forhandler - Måske ved han noget / har et bud på en løsning.
    Øvøvøvøvøvøvøv igenigenigen udsigt til en regning med 3 - 4 nuller - Det er sgu dyrt at sejle !


  • #3   14. apr 2005 Hej alle sammen og 1.000 tak for de mange svar. Jeg har besøgt min lokale båd pusher og han meddelte - til min store lettelse - at de flere gange har svejset diverse volvo drev (mest den nedre finne) med stor succes.
    Jeg har her til aften afmonteret drevet, skilt det ad og kan forvente en samlet regning på ca. kr. 2.000,- inkl. 3 x O-ring. Revnen sidder yderst bag den bagerste gennemgående aksel til hydrauliken og betyder derfor egentligt ikke så meget - Men...... min båd SKAL være 112% ok.


  • #4   15. apr 2005 Har lige fået svejset mit drev og så sagde smeden endda at det ville være fint med kr. 100,- til kaffekassen for arbejdet - hvorefter jeg insisterede på kr. 200,-
    (kr. 100,- er sgu for billigt (det er 200,- egentligt 'os)).


Kommentér på:
Aaaaaaaarrghhhh

Annonce