{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.336 visninger | Oprettet:

Overdækningen af båd ?? {{forumTopicSubject}}

Hvad mener i om det..?? Er det en ide at dække båden over med en presenning (det er en af de billige ?? ) eller er det bedere bare at lade båden stå uden ?? Den burde da nok kunne holde til det sne m.m...tænker mere på om presenningen laver slidmærker..er sku ikke sikker på om ikk det bare er at lade båden stå...hvad er jeres mening.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Overdækningen af båd ??
  • #1   17. nov 2015 Jeg syntes du skal dække den over. Den får ikke slidmærker hvis du lægger presenningen stramt. husk at lade for og agterenden stå åben for ventilationen skyld.

  • #2   17. nov 2015 Jep ... overdækning... er du bange for slidmærker så læg evt tæppe eller som jeg har prøvet noget gaffa de steder overdækningen rammer.. ( evt rester af lim fra tape kan fjernes med sprit og knofedt ). og så sørg for at evt sne ( som vi ikke får noget af i år hmmmm ) kan glide af...

  • #3   17. nov 2015 Lav et ordentligt stativ, eller overligger....
    Få lavet en faconsyet pvcpresenning, ca. 700g. Pr. M2.....
    Så har du overdækning til båden i mange år frem....


  • #4   23. jan 2016 Husk masser af ventilation.
    Manglende ventilation kostede mig nye cockpit betræk til min motorbåd. 20.000,-
    Men kommer jo an på hvilken bådtype.
    Hvis en jolle klarer den jo nok en smule vand og sne, huske at fjerne bundproppen hvis den står åben.


  • #5   23. jan 2016 Ja tak det fandt jeg så ud af....hade lavet udluftning her og der....men det var ikke nok...kue nå at rede det med noget rodalon men nu står den uden nogen for for overdækkede...bare dækket af sne men det forsvinder jo igen...næste år bliver det en hal 😄

Kommentér på:
Overdækningen af båd ??

Annonce