{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.683 visninger | Oprettet:

Elstik på traileren + bil {{forumTopicSubject}}

Jeg har lånt min fars bil og der var lidt problemer med at lyset på traileren.. Sidst jeg brugte traileren var der ikke noget men det skal siges at det bagerste stik på traileren var lige i saltvand men jeg pustede i det så det blev rent (håber jeg).
Men hvad kan det skyldes at der mangler lys på traileren når det virkede sidst??
Hvad kan jeg gøre??? (blæse stikket på bilen med trykluft og så give det noget wd40 eller pronto???

Jeg håber du kan hjælpe...

Mvh

Christian


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Elstik på traileren + bil
  • #1   26. jun 2007 start med at sprøjte stikkende med kontaktrens...... hvis det har været under saltvand hjælper det ikke en skid at puste i det da du ikke fjerner saltkrystallerne og de er ledende.....du kan risikere at den har taget nogen sikringer i bilen(er godt nok sjældent)

  • #2   26. jun 2007 husk forresten at lade kontaktrensen fordampe før du sætter strøm på... eller kan det antænde

  • #3   27. jun 2007 Jamen kan jeg også bruge wd40??? eller pronto??

  • #4   27. jun 2007 Brug en lille times arbejde på den trailer.
    Stikben i stik og lygter gøres rene og slibes let med fin sandpapir. Når alt er ren, samles det med lidt kobberfedt. Kobberfedt kommes også uden på alle stikben.
    Hvis pakninger i stik og lygter er revnet, skiftes stikket eller lygten.
    Og hold dig væk fra Harald Nyborg plaststik og lygter. De er billige, men holder ikke lang tid. Alu-stik fra Hella, og nogle gode Hella lygter, ja så er du kørende fejlfri i mange måneder.


  • #5   27. jun 2007 Kør i jem & fix og køb nogle nye stik til 13kr. har fungeret fint for mig, har ingen problemer med dem.

Kommentér på:
Elstik på traileren + bil

Annonce