{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

trailer dele til flexter motor problem {{forumTopicSubject}}

hejsa
har lidt spørgsmål
har lige købt mig en flexter 14" speedbåd en ældre en.
jeg mangler en bundprop hvor køber jeg sådan en?
vindskojd er revnet så kunne godt bruge et nyt. det er den model med den buet vindskjod kan man få et nyt eller skal jeg igang med og lave et nyt selv?

mangler en trailer til den. da papirerne på den jeg har er væk. så skal bruge en til en 14" ca 500kg total. hvor får jeg sådan en billigst. synes ikke rigtig der er mange brugte til salg. så det skal evt være en ny


har en gamle motor til og stå som har sat sig fast i stempler fordi den har stået i 2,5år hvordan løsner jeg den bedst havde selv tænk på og tag tændrør ud flyde godt med olie ind i cylinderen. og derefter sætte en nøgle på svinghjulet og slå den løst. eller er jeg nød til og pille top. cylinder af og rense det op.??

maling af båden er biltemas maling godt nok. og hvor meget går der ca til maling over det af en 14" og kan det males med en rulle så det bliver pænt??

har også en ældre 70 hk mercury som godt kunne trænge til en ny propel. da den der sidder på er rimlig hakket. hvor køber jeg sådan en og skal det bare være en standart eller kan jeg få mere ud af den ved og købe en anden. skal bruges til leg.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  trailer dele til flexter motor problem
Kommentér på:
trailer dele til flexter motor problem

Annonce