{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.244 visninger | Oprettet:

vedrørende påhængsmotor {{forumTopicSubject}}

hej alle har et spørgsmål vedrørende
jeg har 2 påhængsmotor ville så hører om der er nogle af jer der ved hvilken båd man skal havde for at kunne sætte 2 påhængsmotor på af 60 hk stykket
og om det overhovede kan svare sig giver det mere fart en hvis man kun havde en på.
jeg har søgt og søgt man kan ikke finde nogle både der skriver at den kan havde 2 motor på
håber at der er nogle der kan svare på de spørgsmål takker..................


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vedrørende påhængsmotor
  • #1   10. aug 2007 hvis du har en styring der kan hånterer dem begge på en gang vil det normalt give mere fart end en....dog vil det ikke give den samme fart som en der var dobbelt så stor, men du har mere træk. og bådens agterspejl skal være lavet til det... det vil ofte være større ribs, men det er sjældent at det er 2stk 60hk.... det er mest set med motorer far 115hk og opad

  • #2   10. aug 2007 men er der ikke nogle speedbåde hvor der er plads til 2 motor af den størrelse

  • #3   10. aug 2007 Den ene skal bare have almindeligt styring, men den anden skal have en bøjle for neden i pladen lige over skruen(og måske foroven) til den anden motor med styring..og motorene skal naturligvis være samme model og mærke.. men jeg tror ikke der er plads til det på din båd med 2 motorer ved ´siden af hindanden.. smiley

  • #4   10. aug 2007 det kan ikke betale sig med 2 motor så ville sku bare tag en med 120hk som der også giver mere fart

  • #5   10. aug 2007 det som man får ud af to motore er driftsikkerhed, det skulle være mærkligt hvis begge gik i stykker på samme tid.... og så hvis du skal trække vandski, det er to motore gode til, efter min mening...

  • #6   11. aug 2007 Her er en med 2 stk 40 HK, du kan jo evt prøve at kontakte ham og høre hvordan osv..
    (link fjernet)
    Man kan jo få en propel til den ene der er spejlvendt så de ikke "modvirker" hinanden.


Kommentér på:
vedrørende påhængsmotor

Annonce