{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.111 visninger | Oprettet:

Trailer {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have flyttet min båd fra en lille by i vestjylland til Juelsminde inden ret længe. Jeg har ganske vist en trailer til skuden, men det er en jeg selv har banket sammen, den er panserne nok ikke glade for at se på vejen.

Så jeg skal leje en trailer. Båden vejer ca 1100 kg, hvor kan man leje en trailer, der kan køre med den? Jeg bor i Horsens.
Jeg kan låne en Toyota Previa til at slæbe med, så den side er i orden.

De få steder der lejer bådtrailere ud, har kun nogle små modeller.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Trailer
  • #1   8. maj 2005 Ja jeg kender ham her:
    SE maskinudlejning.
    Kolding Landevej 72
    7000 Fredericia

    Mobil: 30 24 63 16
    Selv om det er lidt langt for dig, han har op til 2000kg.


  • #2   9. maj 2005 Jep's og hængerkort = teori + praktisk prøve + læge attest + $ (ca. kr. 4.000,-) så undersøg først om du har en ven som
    kan hjælpe dig.


  • #3   14. maj 2005 Kørekortet er ikke noget problem, jeg tog B-E for en del år siden efterhånden. Det er i øvrigt en lidt komisk historie hvorfor jeg tog det.
    Jeg havde lige købt Draco’en på det tidspunkt. Der fulgte en Variant trailer med og jeg var næsten sikker på at man ikke skulle have kørekørt for at slæbe den efter min VW LT.
    Nå, en dag blev jeg stoppet af panserne, de ville ikke noget særligt, se kørekortet. Jeg havde ikke båden med den dag. Den ene betjent spurgte efter hvad jeg brugte sådan en bil til (LT’eren). ”Til at køre i” svarede jeg. For ikke at virke for næsvis tilføjede jeg at jeg havde en båd på en trailer som jeg slæbte efter den. Hmm sagde han, vejer den total over 750 kg? På den måde han spurgte, kunne jeg godt høre at hvis jeg svarede ja, ville det betyde at jeg kørte ulovligt. Så jeg svarede nej, hvorefter han sagde ”er du sikker på det”. ”JA” sagde jeg meget bestemt. Jeg kunne godt se at det virkede lidt mærkeligt at ha’ så stor bil, til så forholdsvis lille en trailer, men han lod mig køre uden flere spørgsmål. Så jeg listede hjem og tog kontakt til en køreskole for at få B-E kortet. Det kostede 2000 kr. dengang.
    Jeg solgte senere traileren, da jeg bedre kunne tænke mig at båden lå fast i vandet. I stedet lavede jeg en vogn selv, som kan bruges de to gange om året hvor den skal frem og tilbage.
    I dag mangler jeg så traileren……
    Ham der i Fredericia er ikke let at få fat i, har ringet et par gange og lagt en besked på hans telefonsvarer.



  • #4   14. maj 2005 SE maskinudlejning har også et andet nummer har jeg set på skiltet ud til vejen... noget som starter med 40 ... har bare ikke kunnet finde det på nettet.
    jeg skal nok lige smide det ind så snart jeg får fat i det.


  • #5   14. maj 2005 jeg tror faktisk det er dette nummer: 40 63 24 16
    Dette er fastnet nummeret: 75 56 24 16


  • #6   14. maj 2005 Eigil; du får tak. Jeg prøver at kontakte manden.

Kommentér på:
Trailer

Annonce